![]() |
nog nooit gezoend help me even
hoi,
Meisjes en Jongens. Ik heb nog nooit gezoent ik heb wel nog tyd maar ik zow het wel eens willen proberen... Nu is mn vraag HOE zoen je het best ?? :bloos: Kan me iemand enkele tips geven ?? :bloos: PLZ plz PLZ plz :bloos: |
waarom je er druk over maken?
ik ben bijna 19 en ook nog nooit gezoend... boeit me eigenlijk vrij weinig. Maar t gaat volgens mij allemaal automatisch, zolang je de juiste maar tegenkomt :) |
meid, je bent 13. Je hebt nog heel je leven om te zoenen, don't worry.
En de beste manier om te zoenen is er niet. Laat je gaan en geniet. |
Citaat:
|
Hallo, je bent dertien :rolleyes:
Is heel normaal dat je nog nooit gezoend hebt (y) En hoe je het beste zoent? Dat is voor iedereen verschillend. |
Citaat:
Ik denk alleen niet dat je bij je eerste keer meteen kunt genieten, althans deed ik niet, ik vond het een beetje vreemd. |
Wat de rest zegt. En je er vooral niet te druk om maken, er bestaat een leven zonder zoenen:rolleyes:.
|
Ik terug!
Ik ben er helemaal met eens dat ik nog tyd heb.Maar stel je eens voor als ik nu een jongen tegen kom ,en we zoenen ben ik bang dat ik het helemaal fout ga doen ,en dat hij met me zal lachen :bloos: :confused: en wat als hij dat dan nog eens doorverteld aan zijn vrienden dat ik bv helemaal niet kan zoenen ? :( :bloos: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent 13, maar niet dom (hoop ik tenminste) denk gewoon even na |
Ik ben 16 en ik heb nog nooit gezoent en ik maak me er ook niet druk over.
Citaat:
|
Meisje, ooit zul je terugkijken op je houding toen je dertien was en lachen.
|
Citaat:
|
wat een zoentopics ineens :eek:
maar eh... je bent 13, zo oud was ik ook toen ik voor 't eerst zoende, en ik was een van de eersten van de klas! Ik zal me maar geen zorgen maken meisje, je eerste zoen zal waarschijnlijk toch tegenvallen (bij iedereen die ik ken iig), later zal je erom lachen :D Als je nu zal zoenen en het zou tegen vallen, die jongen zal je heus niet uitlachen als hij je echt leuk vind, maar dan meer proberen je beter te leren zoenen. Als hij je wel uit zal lachen, ben je mooi van 'm af en vind je wel een andere. Geen zorgen, er zijn toch geen regels, het is pas goed als jij het ook goed vind voelen. |
Gadverdamme, zoenen :s
|
Citaat:
|
Jezus Christus... 13 jaar en je nu al druk maken over het feit dat je nog nooit gezoend hebt! :| Kom eens terug als je 18 bent!
|
jezus
ik zou voor een trein springen als ik jou was. :rolleyes: |
maar je hebt wel een langdurige relatie gehad zie ik in je andere -onleesbare -topic
|
Ik heb ook nog nooit gezoend en ik ben 21 jaar
|
Citaat:
|
Ik had al wel gezoend toen ik 13 was, lekker puh!
|
Het leven van een 13-jarige is zwaar.. :rolleyes:
|
mensjes julie verstaan me niet het kan me heus niet scheeln dak nog niet gezoend hebt maar het gaat er over stel nu dat ik toch wil zoenen hoe doe ik het best? :bloos: en gewoon bang om het fout te doen en dat ze dan met me lachen !! :bloos:
|
Ja, on topic blijven :D
Zoenen gaat vanzelf, niet over nadenken. En als een jongen vindt dat je slecht zoent, dan is hij niet leuk en moet je je er dus niets van aantrekken wat hij zegt (y) |
Citaat:
toch iemand die me wat begrijpt :bloos: |
Gewoon doen wat je doet; dus idd niet over nadenken, als je bij zoenen na gaat denken, wordt het niks!
|
Hoe zoen je het best? Dor je hart te volgen. Lachen ze je uit? Boeiend voor hun geef die jongen dan een mep want dan is hij het niet waard.
Punt. |
Citaat:
|
Citaat:
En mocht je het slecht doen, en hij lacht je uit, dan is het gewoon een l*l en dan was hij het niet waard. Dan vind ik hem dommer dat ie jou daarom uit gaat lachen dan jij omdat jij niet zou kunnen zoenen. Voordat ik ooit gezoend had maakte ik me hier trouwens uberhaupt niet druk over, ik zag wel :s |
Citaat:
bedankt hé :) En nja srry dat ik weer zo een vraag had gesteld maar in het vervolg zal ik het zo proberen te doen zoals je zegt :bloos: :) |
maakt toch niet uit dat je zo'n vraag stelt, ik vind het wel lief (y)
maar zolang je niet als een gek rondjes gaat draaien en je hart volgt is het goed (y) |
Citaat:
|
Citaat:
-> http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1173422 Of was dat puur platonisch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat het een beetju duidelijk is :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
faker :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan er ook niet aan doen ik heb dat nu eenmaal! Je hebt mensen die dit hebben met rekenen of zow... Wel ja ik hebt dat met schrijven :bloos: en ik heb dat ook helemaal niet graag :( ps: sommige woordjus zijn omdat ik nogal vrij rap typ en zo soms fouten maak met het typen :bloos: :s SRRY VOOR DE SCHRIJF FOUTEN :( :s :bloos: |
Citaat:
nee met hem had ik nog niet gezoend :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |