![]() |
Huid die ouder wordt
Ik merk dat ik oud begin te worden. Als ik frons en dan niet meer frons zie je dat er lijnen achterblijven nog een paar minuten. Ook heb ik onder mijn ogen een soort van kreukel al. Is dat normaal? Moet ik er iets tegen doen? Ik heb sowieso het gevoel dat mijn gezichtshuid wat minder strak is dan vroeger. Help!
|
Uhm stoppen met roken, veel water drinken, fruit eten, zalfjes smeren... Meer kan je niet doen denk ik. Sporten is ook goed voor je huid... Goed slapen. Hmz.
|
Ik zou anti-rimpel-crème voor mannen gaan gebruiken.
|
Gewoon lekker ouder laten worden?
|
Citaat:
|
In een schoolboek stond eens dat mensen vanaf hun 20e levensjaar lichamelijk beginnen af te takelen.
|
Citaat:
|
Veel water drinken, gezond eten en zonnebrandcreme smeren!!
|
ik hoop voor je dat je ouder wordt.
en ach die ouderdoms tekenen daar leer je vanzelf wel mee leven |
Tsja, huidverzorging is belangrijk en begint al jong. Gebruik verzorgende crèmes, wil je mannelijk overkomen gebruik dan gewoon aftershave balsem met een lekker luchtje, dat helpt vaak al heel wat als je het dagelijks gebruikt.
|
ik ben pas 16 en ik heb t ook al :o
maar ik smeer dan ook niet vanalles |
hoe meer rimpels hoe wijzer :O
|
Ik weet nog dat ik vroeger af en toe m'n wenkbrauwen ging 'fronsen' om te kijken of ik rimpels zag. Maar ik had altijd nog zo'n strak huidje dat ik die niet zag. Vond ik echt stom, m'n vader had altijd van die mooie 'wiebels' (aldus m'n broer). Haha, nu heb ik ze liever niet ;). Nouja, ik vind het niet zo heel erg, hoor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |