![]() |
Vragen aan Bush
|
zeiken op Bush is zo cliche.
|
Citaat:
|
Niet zeiken op Bush omdat het cliche lijkt is daarentegen oerdom.
|
t is wel erg inkopperig allemaal
|
Waarom gaan we niet zeiken op Gandhi of Nelson Mandela ofzo? Dat is tenminste origineel. :)
|
Citaat:
|
ik heb gister nog op gandhi zitten zeiken
|
Citaat:
Maar goed, als die gast hiermee iets denkt te bereiken afgezien van naareenvoorgeschoteldemeninghunkerende pubers, stickertje op z'n voorhoofd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lezen mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
khad het maar achteraf gelezen :bloos: |
Citaat:
Get a clue. |
:D geniaal
|
Ik ben niet zo'n fan van def-p, en eigenlijk ook niet van (anti) bush.
|
Citaat:
|
dude
|
wel vet nummer, maar meeste wat def p doet vind ik eigenlijk wel goed. toch een van nederlands sterkste tekstschrijvers
|
Citaat:
|
omg, het is veel te vroeg om te bitchen mensen
en ik ben bandjes die bush af kraken een beetje zat persoonlijk. dat was ik 2 jaar geleden al. boysetsfire als een perfect voorbeeld. jezus, wat verpest die band het voor zichzelf als ze keer op keer maar dezelfe debiele speeches geven met hun optreden over hoe hij een eikel is en oh oh oh, hoe ironisch het is dat bush JUIST de allergrootste terrorist is:rolleyes: (n) muziek is een fijne manier om emoties te uiten en bladiebladiebla maar denk niet dat je er iets mee bereikt. doe dan iets effectievers. maar daar gaat het hier eigenlijk niet eens om. dus ontopic: ik vind def p niks aan. |
Citaat:
|
Ik wil eerst even drie dingen duidelijk maken:
1. Ik vind het eng dat een verstandelijk achtergebleven iemand de machtigste man op aarde is 2. Schoppen tegen Bush om het schoppen vind ik irritant 3. Ik vind Boysetsfire een ontzettende kutband MAAR Die band is veel op tour en het is knap lastig om als je op tour bent elke avond een andere speech over hetzelfde onderwerp te verzinnen, dus blijven veel bands bij een speech die het beste werkt of waar ze het meest tevreden over zijn omdat er toch altijd nog een kans is dat ze iemand bereiken die denkt 'hey, zo had ik er nog niet over nagedacht'. Elke show dat wij spelen houd ik een speech over vegetarisme, of dat een lange of een korte speech is hangt van mijn bui af maar ik zeg er toch elke keer wat over want als er ook maar één iemand is die denkt 'hmmm, misschien moet ik er toch eens bij stilstaan' dan ben ik tevreden. Euh... Ontopic maar weer. |
Citaat:
Henk Mul ! |
Denk er maar eens over na, There is a Choice weet je!
|
volgens mij zeiken mensen niet omdat dat hip is maar omdat ze het niet met hem eens zijn
ik ben met enema abortion; en vind het ook eng dat zo'n achterlijke randdebiel werelds grootste invloed/macht in handen heeft bush was zaterdag in nederland, dus was zaterdag een mooi moment om te vertellen wat je van hem vindt (van mij mag dat iedere dag) niet iedereen probeert hip te zijn |
ik denk gewoon dat mensen het halve werk doen.
protesteren tegen bush kan op effectievere manieren. ik denk niet dat mensen nu door def p of boysetsfire of weet ik veel welke bands gaan denken van : oh nee, bush is president, we moeten er iets aan doen! kijk: de meerderheid van nederland is het er mee eens dat bush een monster is, vooral de jongere generatie. dat benadrukken via muziek is misschien wel leuk en geeft die bands misschien wel het gevoel dat ze er iets tegen doen, maar dat dóen ze niet. ze dragen alleen maar bij aan het gevoel dat we compleet machteloos zijn. zingen over bush en zijn beleid en jouw politieke mening, daar is geen reet mis mee. maar denken dat je er iets mee bereikt, vooral tegenwoordig, daar is wel iets mis mee. er zijn andere dingen die je kunt doen. |
Citaat:
Ik zeik niet specifiek op jou. Dat zou je misschien graag willen, maar het is niet zo. tata. |
En ok het is een beetje knullig om fuck bush en niets anders te roepen zoals Fat Mike en zn kornuiten doen, maar ik denk dat bands jonge kids weldegelijk kunnen beinvloeden. En als dat dan klakkeloos hun mening overnemen is volgens jou.....tsja we kunnen niet allemaal volstrekt originele gedachten hebben....
|
fuck kim jong il
fuck mugabe fuck etc ga daar maar eens een protestnummer over zoeken, geile lezertjes kusjes aan de rest natuurlijk xx |
Die zijn er zat, maar die acts/bands/artiesten worden afgeschreven als hippies of crusts.
|
Was ik toch bijna vergeten hoe ongeloofeloos suf Def P is... bovendien hoe immens slecht hij kan rappen..
|
Nummer is wel ok. Ik vind Def P wel goed. Verder is dit een suf topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
Def P heeft altijd politieke teksten gehad, volgens mij nooit met de bedoeling 'iets te bereiken'. Dat lijkt me ook niet nodig. Ik zag hem trouwens de tekst voordragen op de anti-Bush demonstratie zaterdag, zonder muziek. Was wel aardig. |
Dus als ik het goed begrijp, dit topic is gestart omdat iemand benieuwd was wat jullie voor vragenaan Bush hadden, maar is nou in gebruik om te discussieren over het waarom wel of niet Bush afzeiken..... Die logica hier..... :confused:
|
Over logica gesproken...
Enfin. Voor klachten moet je bij die suikerspin zijn. |
Citaat:
Nummer niet gehoord/ 1e post overgeslagen? |
Citaat:
maar ik hou verder jouw manier van interpreteren en hoe je je laat interpreteren niet bij, ik stick liever bij het logisch nadenken. joe. |
HALLO....het was een algemene opmerking. Hij staat in relatie tot je opmerking ja. Wil echter niet zeggen dat het een opmerking richting jou is. Geen idee wat je probleem nu is.....misschien speel je graag de "slachtofferrol" ofzo. Weet ik t.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder nog vragen? |
Citaat:
|
Dan weet je dat wel rampzalig te verwoorden. Je had ook kunnen zeggen: Sorry david....je hebt gelijk. :P
|
Citaat:
Maar goed, om je retorische vraag met een retorische wedervraag te beantwoorden; als ik chagrijnig ben ben ik niet zo aardig als nu hoor :confused: |
Citaat:
|
Voor de zoveelste keer: Get a room!!! :mad:
|
Om een zotte heerser te quoten. Victory is mine!
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |