![]() |
37 Stabwoundz, Blind Sight, F.R.E.U.D. in goudvishal Arnhem!
blindsight is vet live:o
20 mei enzo:o |
Meer info over hoe en wat zou dit een interessanter topic maken (y)
|
blindsight.nl
37stabwoundz.com freud boeit me niet zo, google maar. |
Citaat:
5 euri entree, deuren gaan open om 20.00 uur:o |
Citaat:
ik ken freud totaal niet, maar voor mij boeit alleen blindsight maar:p |
Freud heb ik wel eens gezien, klinkt opzich wel leuk
maar ik vind de zanger met zn witte lenzen maar eng, en de gitaristen hebben overseaz broeken aan terwijl je kan zien dat het keurige huisvaders zijn. Nouja zo kwam het op me over... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Thx voor de edit in de openingspost. |
Citaat:
|
ik kom wel even gezellig meubilair spelen daar :)
|
Citaat:
|
37 stabwoundz is vet
|
Citaat:
|
Citaat:
ik werk daar, en ben daar vrij vaak |
info:
Vrijdag 20 mei 37 Stabwoundz, Blind Sight, F.R.E.U.D. Converse Choose Your Weapon Tour Stijl new-metal Zaal open 20:00 Entree € 5,00 http://www.goudvishal.nl/imagesbands/2005-05-20.jpg Jaren geleden werden bands als Korn en Coal Chamber wereldwijd bekend met hun eigen metalvariant: de nu-metal. Anno nu lijken de ‘godfathers’ enigszins voorbijgestreefd te worden door een hele golf nieuwe bands. Waaronder de bands die Converse heeft gestrikt voor de tweede editie van de Choose Your Weapon Tour: 37 Stabwoundz, FREUD en Blind Sight. Wat we van hen kunnen verwachten? Metal in de stijl van Machine Head, Killswitch Engage en ook System Of A Down. Het betere beuk- en hakwerk dus. 37 StabwoundZ maakt een mix van invloeden van Machinehead, Pantera en Merauder. Gitarist Servé verliet Born From Pain en ging verder met 37 StabwoundZ. Het geluid van zijn oude band is nog wel herkenbaar maar er is (veel) meer. Spannende en sterke songs, uiteenlopende zang en een productie die zorgt dat de muziek een nog groter doordender-gehalte krijgt. Vorig jaar won de band het Limburgse 'Nu of Nooit' en speelde zichzelf daarmee op het Pinkpop festival. Blind Sight Blind Sight onderscheidt zich door het brengen van een eigen stijl die gepaard gaat met een combinatie van rauwe metal met melodieuze invloeden en schreeuwende gitaarsolo's. Machinehead, Killswitch Engage en Pantera zijn invloeden voor deze band. De stijl is het best te omschrijven als old-skool (trash)metal. Na een EP en vele optredens is de band hard op weg haar naam te vestigen in de Nederlandse Metal wereld. Vanaf mei ligt het eerste Full Length Album in de winkels. F.R.E.U.D. Deze band uit Tilburg weet van doordenderen. Rock, maar toch ook gefreakte metal. Chaos, maar toch ook melodieus. Denk aan System Of A Down, maar ook Primus. Met de eigen Wait Now-tour hebben de 5 leden van F.R.E.U.D. al door heel Nederland gespeeld. Reserveren |
Citaat:
Ik ben er nog nooit geweest, is het groot daar enzo? |
Citaat:
|
groot? hahahaha, nee, als je het van de buitenkant ziet zal je je afvragen waarom de goudvishal het woord HAL in zn naam heeft. er passen (volgens brandweervoorschriften dan he) zo'n 250 of 260 bezoekers in.
|
Citaat:
|
ze hebben wel leuke palen waar je leuk in kan klimmen :cool:
|
blindsight is cool (y)
|
Hoe ernstig kut is blind sight. Ooit nog een discussie gehad met de zanger over goede muziek. Haha, wat een eikel.
|
gááááááááááááááááááááááp
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs IK vind die vet uhu uhu:o en wij luoisteren vrijwel hetzelfde:o |
Citaat:
nuff said. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ging me om de uitspraak "ze zijn echt wel oke voor zo'n bandje". Een band is toch niet vet (of zoals jij het noemt 'oke') omdat ze niet super bekend zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van die adidas drukkertje broeken zijn blijkbaar helemaal metalcorehip, die gasten liepen er allemaal in.
Heb deze bands laatst in W2 in den bosch gezien, 37 stabwoundz ook op pinkpop trouwens. Blindsight was wel cool an sich, 37 sw ook wel en F.R.E.U.D was waardeloos :( |
Citaat:
|
sabwoundz klinkt wel hitsig
die goochem van blindsight heeft de vorige keer 4 nr's in zijn boxershort staan zingen, wel een smeerpijp is die gast trouwens. Heel de voorste rij mensen zat onder het spuug :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
is 37 stabwounds toevalligerwijs gerelateerd aan 36 crazyfists?
|
Citaat:
|
Je hóeft niet op elke post in dit topic te replyen hoor.
|
Citaat:
jij bent echt zo 'three years old' |
Citaat:
|
37 SW is echt een vette band. En dik relaxte gasten ook. Die komen er wel.
Heb een paar jaar geleden nog es met de gitarist van F.R.E.U.D., Oscar, op een camping in Frankrijk gestaan. Geweldig gelachuh. Moet ze eigenlijk nogsteeds es live zien. Heb hun demootje nog wel hier ergens liggen. |
Blind Sight vind ik toch de beste uit dat rijtje.
|
Goh, leuk, een nu-metalfeestje :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee nee, no metal.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |