![]() |
Watskeburt?
Geklaag over 'de jeugd van tegenwoordig' is van alle tijden. De jeugd zou geen manieren hebben, zich onbeschoft gedragen jegens ouderen en voor galg en rad opgroeien.
De meerderheid zegt 'u' tegen oudere mensen, staat voor hen op in de tram en toont respect voor agenten. Hebben de jongeren gelijk? Is het geklaag over 'de jeugd' van alle tijden? Zijn ze inderdaad even netjes (of even brutaal) als de jeugd van pakweg 50 jaar geleden? Of zijn jongeren zich wel brutaler gaan gedragen? dus watskeburt? :confused: |
Je bent een mc met crown, maar je weet niet wat is niau, wat is niau, wat is niau.
|
ik dig de jeugd van tegenwoordig
|
ik heb zeker geen respect voor juten iig
|
Ik ook.
|
Ik denk niet dat je dat kan inschatten op basis van het referentiekader wat je hebt.
|
ze lopen te bitchen omdat ze jaloers zijn
|
jullie snappen de diepere betekenis van deze topic niet!
|
ik prijs me gelukkig :confused:
|
vertel ons meer derek
|
als oude mensen beleefd zijn tegen mij ben ik dat ook zeker tegen hun, maar ook tegen anderen.
Ik wil best opstaan in de trein voor een ouder iemand, maar als ze dan niet eens bedankt zeggen zou ik ze er het liefste weer af schoppen. |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek...87ojHXd97s.jpg
Omdat Mr.Ed. het zo graag wil en hij met zijn luie ass in spanje zit en het daar niet kan doen, :o. |
Citaat:
ik zit hier verbrand en wel aan de cortado , spaaaanse koffie ! en het is hier super. sorry voor dit offtopic gereageer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb sex met de jeugd van tegenwoordig
|
bakzteen
|
huh?
|
Citaat:
ik heb gister koffie gemaakt voor politie die voor mijn deur stonden te posten.:D |
het merendeel van de jeugd is saai, kijk eens op liefde en relatie:( wat een burgertrutjes daar:nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat de jeugd van tegenwoordig iets te veel op keanker gaat
|
kan dit ook even ontopic? Dankjewel
|
je vraagt het verschil tussen de jeugd van nu en 50 jaar gelee aan een forum met de gemiddelde leeftijd van 15 jaar? slim.
|
Citaat:
En nee, L&R is volgens mij niet een representatieve afspiegeling van de buitenwereld, maar dat is het hele forum zowiezo niet. |
Citaat:
|
stelletje square homoos zijn het.
meer drank, meer drugs, meer rock & roll. |
De "ouderen" zijn het nooit eens met de "jeugd van tegenwoordig". Maar ik vind wel dat sommige jeugd nu maybe wel erg losgeslagen is, maar aangezien ik zelf ook pas 20 ben kan ik niet echt oordelen of het vroeger zoveel beter was. Moet dit trouwens niet naar politiek en maatschappij of hoe de fuk dat hier heet?
|
ik vind die clip zo relax want als je in bed ligt dat zie je hem gewoon en niet op de kop :o
ontopic: ik vind dat omaatjes en opaatjes juist altijd heel bitchy doen, als je een x niet opstaat in de trein/bus kijken ze je vuil aan en als je het wel doet dan zijn ze nog ondankbaar ook |
watskebeurt in de shjuur
Aan de ene kant hebben de graftakken ergens wel gelijk, want 'de jeugd van tegenwoordig' komt met veel meer weg dan zij vroeger. En ze zijn natuurlijk in een heel ander klimaat opgegroeid met andere waarden&normen (pardon my french) ergo: generatiekloof. dus ze zullen wel blijven bitchen en voor hen zal het wel logisch zijn |
iz het met jou alles rustig of gezeur met de buur?
|
Ik was anders dan mijn ouders, zij waren anders dan hun ouders en jullie zijn anders dan ik.
Blijkbaar kan het niveau toch iedere generatie nog wat verder dalen :D of de werelkd verandert nu eenmaal. Volgens mij hebben jullie het minder leuk dan ik vroeger. Jullie mogen meer, maar jullie moeten ook veel meer. |
hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
|
Citaat:
Een vriend van mijn broer (Freddy) heeft samen met een vriend van hem een muzieknummer gemaakt. Het geval heet ‘Watskeburt’ en wordt onder de naam ‘Baksteen’ uitgebracht. De lyrics zijn van Freddy ennnn de beats zijn custom made door Bastian (die van ‘You Got My Love’ met die clip waarin je alleen oversized tieten ziet bouncen) Freddy wil ook een muziekvideo maken. Met junks en hem in een dinosauruspak. Watskeburt gaat dus zeker een hit worden alsof het de volgende Dragostina Din Tei is. Vermijd alvast TMF, MTV & The Box. [download verwijderd] UPDATE: Kees de Koning (presentatie 3VOOR12XL) draait: De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskebeurt (demo, magnetronmusic.com) Dit nummer bereikte mij op een vrij anonieme wijze maar sinds we het afgelopen vrijdag hebben gedraaid, stromen de reacties binnen. Hardcore hiphopluisteraars eisen dat we het vanaf nu als openingstune draaien en collega's & club-diskjockeys bestoken Wix voor een kopietje. Maar wat is het? Futuristisch en funky dronkenmans gebral (on beat wel te verstaan) uit Amsterdam-Noord. bron Van Kostijn Egberts (Magnetron Music) moest ik de MP3 offline halen. Dat heb ik natuurlijk braaf gedaan. Maar er is ook goed nieuws: baksteen is nog steeds te beluisteren op het internet, en wel hier (realmedia stream). Op magnetronmusic.com staat een dj-mix van alle muziek die magnetron music uitbrengt. Tussen alle electrofunk in is ook dat ene nummer van Freddy te beluisteren: skip naar ~ 2/3 van de track (laden kost wel wat tijd). Kostijn Egberts heeft gemaild dat een single en een muziekvideo van Watskeburt in de planning staan. Freddy belde gisteravond en bevestigde dat. Het idee van Freddy in een dinosauruspak is trouwens van de baan, het idee van bouncende junks staat nog wel. Vermoedelijk duurt het nog wel even voordat dat allemaal klaar is. Freddy heeft me uitgenodigd voor de clip dus ik ga alvast oefenen op mijn junklook. EDIT: stream van Magnetron doet het weer. (y) (y) |
Props voor de highest rocker en de watskebuuurt
Watskebizzy bizzle rob robber Mensen praten serieus maar ze weten van geen ene kaaaaankermoer wats gebeurt. Maar der gebeurt veel serieus. Komen die vulkanen(?) nog of moet ik beginnen Je bent een chef weet dat sure Maar je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt Je bent een MC dat dropt Maar je komt niet tot de grond, tot de grond, tot de grond Je bent een MC met krou Maar je weet niet wat is niau, wat is niau, wat is niau Je bent een shammy zonder klauw En je bent niet baudibau, baudiau, baudibau Vieze Freddy alsof je dat niet wist En ik drink tot de motherfucking fles leeg is En paas doekoe als ik bierflesjes inbezzle Maar ben ik pas stang yo uhh 4 shizzle Je lacht maar ik maak hier geen motherfucking grappen Plus uit m`n pikje kan een lauwe biertje tappen Staan te spacen maar ik ben niet van Star Trek Ook geen bassabas maar ik breek wel je nek Komt alleen uit m`n achterste Moeders met dochters het verlachtte me Ben van baksteen alsof je dat niet ruikt Want de een is dik en de ander gebruikt Ik ben tuig van de eersteklasse En je wast je handen al tijdens het plassen Kijk me aan je weet precies hoe laat het is Baksteen de rest is geschiedenis Je bent een chef weet dat sure Maar je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt Je bent een MC dat dropt Maar je komt niet tot de grond, tot de grond, tot de grond Je bent een MC met krou Maar je weet niet wat is niau, wat is niau, wat is niau Je bent een shammy zonder klauw En je bent niet baudibau, baudiau, baudibau Wat is niau kauw watskeburt in de schuur Is het bij jouw alles rustig geen gezeur met de buur Of zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur En ben je baudibau of een trut voor kuur Voor alle vrouwen en chickies van jouwne tot m`n strickies Heb die vrouwen in m`n dickies yo we houden het jiggy Baudibau net als een gek met al dat goud in m`n mickie Twee gezichten, een formule als Laura en Nicky die shit is al helemaal niet meer underground. :eek: |
:confused: Waar heb je het over ?
|
nergens meer over vermoed ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |