![]() |
Slechte bloedsomloop
Ik heb nogal last van een slechte bloedsomloop. Dat houd in dat ik snel koude handen heb, snel cellulite heb (wat overigens best normaal is voor vrouwen) en dat ik nogal snel zweet. Weet iemand een manier om mijn lichaam wat te helpen? Ik gebruik al een scrubcreme waarmee ik m'n lichaam masseer en heel soms biedt mijn moeder aan om me te masseren.
|
Sauna kan helpen en massages natuurlijk ook. Naar het schijnt is brandnetelsoep goed voor de bloedsomloop, dat hebben ze mij toch altijd wijsgemaakt.
|
Ik heb hier ook last van. Zelfs zo erg dat mijn handen al-tijd koud hebben en dat mijn voeten meestal rood, paars of blauw uitslaan. :s Brandnetel schijnt inderdaad goed te zijn, maar misschien kan je beter thee proberen, dat is praktischer. :) Mochten er nog mensen met middeltjes zijn, ik kan ze goed gebruiken.
|
Citaat:
|
warm-koud douche?
ik heb al jaren last van koude handen en snel zweten, zou mijn bloedsomloop ook slecht zijn:eek:? |
Ik heb zelf ook last van een slechte bloedsomloop. Vooral koude handen en koude voeten. Ik ben er een tijdje terug zelfs mee naar de dokter geweest, maar die kon er ook niet veel aan doen. Misschien dat wisselbaden helpt. (steeds warm en koud water wisselen) Er zijn ook bepaalde pilletjes die je kunt slikken die je bloedsomloop stimuleren. Heb ik ook een tijdje geslikt, maar ook hier heb ik niet veel verbetering van gemerkt.
|
Ik heb precies hetzelfde en weet ook niet goed wat ik er tegen moet doen :( Ik ga nu sinds kort naar de sauna, maar dat is nog zo kort dat ik niet kan zeggen of het helpt :)
Sowieso is het ontzettend lekker :o |
Meer bewegen, minder (vet) eten, en niet meer dan 10 uur in je nest ronken.
|
Masseren wil misschien helpen?!
|
Ginko Biloba helpt volgens mij ook tegen een slechte doorbloeding.
|
Mijn voeten en handen zijn ook altijd koud, zelfs als ik van die dikke, wollen sokken draag blijven m'n voetjes koud..
|
Oeh, dat heb ik ook! Heb je toevallig ook last van wintervoeten? Schijnt ook door slechte bloedsomloop te komen :(
Maar ik weet er niet echt iets tegen. Wisselbaden zijn inderdaad sowieso goed, sauna ga ik ook heen maar ik kan niet zeggen dat dat echt helpt. |
Jah, ik ben nummer zoveel hier die het ook heeft! Heb gewoon echt altijd koude handen en voeten en mijn nagels zijn ook bijna altijd paars. Geloof dat het ook door bloedarmoede kon komen, want daar heb ik nogal vaak last van! Het enige wat bij mij een beetje helpt is onder de douche gaan staan, maarja dat is ook niet voor lange duur natuurlijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vis eten schijnt ook te helpen. EN wanneer je dat niet lust, heb je ook visolie in tablet vorm.
Verder goed bewegen, gezond eten. Maar ja ik doe dit allemaal en heb nog ontzettende last van koude handen. Soms wel vervelend in de verpleging; nu tijdens mijn stage zeggen veel mensen tijdens de verzorging dat ik wel erg koude handen heb :o |
massages schijnen ook te helpen
|
Citaat:
Maar verder kan ik ook niet helpen :D |
mwah valt mee met die viesheid; alleen vooral vind ik het in het potje wel erg stinken.
Slik je zo'n pilletje, dan merk je er weinig van! |
Ik heb ook een slechte doorbloeding, het verhaal van koude/paarse handen en voeten en zweten komt me heel bekend voor. Ik ben ook regelmatig duizelig als ik op sta.. zou dat er ook bij horen?
|
Citaat:
|
dat laatste heb ik ook
als ik lang zit dat het dan zwart word, beetje steken enzo.. |
Ik heb altijd koude voeten (heb weleens gehad dat ik er nauwelijks meer op kon lopen eenmaal op school aangekomen).
Maar mijn handen kunnen beter tegen de kou dan de meeste mensen. Hoe kan dat :s Sorry, Lotte ik weet daar niks tegen. Behalve dat als je voeten bevriezen je de volgende dag iets minder last heb van de kou. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |