![]() |
Welke spannende dingen heb jij laatst meegemaakt??
Vertel. Wat voor shockerends, spannends of grappigs heb jij laatst nog meegemaakt?
Ik ben benieuwd hoe spannend jou leven is... |
Gisteren hebben twee bloedmooie meiden voor m'n neus samen een geile dansshow opgevoerd in de kroeg. Heel eventjes mocht ik meedoen.
Spannend genoeg? Spannender wordt het toch niet. :o |
net bier gedronken en trigun ep 17 gekeken. mijn leven is zooooooooooo spannend. omg.
|
klaverjas/pokeravond
klaverjas was een voorsprong van 600-nogwat puntjes poker was een verlies van vijf euro toch liever goed gepokerd... |
Ik heb zelf een heel uitgebreid verhaal voor de geduldhebbenden :p
Op 5 Mei ging ik naar de videotheek met een vriend, stond er opeens een marokaanse jongen ons uit teschelden van buiten, toen m'n vriend vroeg wat hij zei begon ie hem naar buiten te trekken en te slaan, hij verdedigde zich maar er kwamen meteen nog vijf andere jongens van buiten die die andere jongen aanvallen. Ik werd echt razend dus ik gaf die jongen een mep toen hield ie van verbazing op. Het ging allemaal heel snel, toen heb ik mijn vriend naar beneden gesleurd (verdieping eronder) om geen vechtpartij uit te lokken. Ik kwam met een geniaal plan; gewoon die jongens negeren terwijl je de videotheek uitloopt... Kwamen we boven stonden er letterlijk een stuk of twintig jongens voor de deur. Twee jongens boden aan om mee te lopen naar de auto maar zodra we een stap buiten zette stormden meteen een stuk of zes jongens op mijn vriend af en begonnen te duwen en te schoppen. Ze pakten z'n keppel af. Dus we hadden geen keus, wij op de politie wachten. Toen de hele avond tot twaalf uur op het bureau gezeten om te getuigen. :mad: De agent kon namelijk niet typen. Zucht. Maar ik ken nu wel het wachtwoord van de computers op het politiebureau, hij zei 't zo'n beetje half hardop toen ie het eerst zes keer fout had gedaan. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb pizza gegeten vanavond.
|
Ik heb een waarschuwing gehad voor chatten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoezo doe je dat ding dan ook op, net als een hoofddoek of wat ook, we zijn toch in nederland?? Verder zou ik niet eens de moeite nemen hem af te pakken of iemand uberhaupt bevechten ofzo, had ik er de tijd maar voor, dan verveel je je zeg. |
Citaat:
Van PV. Maar dat was dus spannend. Net zoals mijn vorige weekban. Niet de ban an sich. Maar ze komen altijd zo onverwacht. Kom je na het uitgaan thuis, kruip je met je dronken kop achter je laptop, je van geen kwaad bewust... heb je opeens een ban! Je schrikt je rot. Behoorlijk spannend. |
Citaat:
|
Vanavond nog geneukt
|
Citaat:
On-topic: Vandaag een 'Suzuki Alto' gezien. Ik lachte me ziek. :D |
Citaat:
Nee, maar volgens mij valt seks wel onder "spannend" dus (y) :cool: |
Ik ben naar de bios geweest. En ik zit nu aan de mineraalwater. En ik heb mijn teennagels geknipt.
Ik ben benieuwd wanneer mijn bloeddruk weer zal zakken. |
ben in parijs geweest voor zo 2 uurtjes. moesten iets afleveren met de vrachtwagen.
en over 3 uur naar denemarken voor 2 dagen :) |
|
Ik heb zaterdagavond een huwelijksaanzoek gehad
:| |
Ik heb gisteren echte Canadezen gezien.
|
Citaat:
|
Ik heb gemeet.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vorige week ook maar ik heb hen al zo vaak gezien dat het meer vrienden zijn dan forummers :cool: en vanochtend dus weer, wel 10 hele minuten.maar dan met een andere (ex)forummer :eek::p |
Citaat:
Ik heb wel heel spannend gedroomd vannacht. Telt dat ook? |
Citaat:
|
Ik heb gewinkeld. :bloos:
|
Ik vrees dat ik van mezelf al spannend ben. :p
|
Ik schoot er drie achter elkaar dood met Call of Duty :cool:
En ik was mijn stamkaart vergeten en ik had geen zin om nog een keer heen en weer te fietsen, dus moet ik morgen mijn nieuwe busabbo halen. Dat houdt in dat ik de bus naar huis waarschijnlijk ga missen en ik dan een half uur nutteloos moet gaan staan wachten. Idioten. |
ik zat middenin een gevecht in de disco
|
Citaat:
|
Deze week iemand gemeet en vorige week zes man gemeet.
|
Citaat:
Hoe dom ben je eigenlijk :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb besloten DK eens even te doen :bloos:
|
Citaat:
|
Ik ben vanmiddag bijna onthoofd.
|
Citaat:
|
Ik ging in de regen hardlopen :o
|
Citaat:
Shit happens, was wel een mooie dood geweest :| |
Ik heb vanmiddag een college Statistiek gehad :o
Daar gebeurde zoveel spannends, ik zou er uren over kunnen praten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wilde wat spannends meemaken, gaat het niet door. :p
|
Ik ben naar school gefietst (y)
Ik heb speedcore geluisterd (y) |
Ik heb vandaag een geheim seksafspraakje gehad :bloos:
en gisteren een familiefeest gehad omdat m'n oma 85 werd, nouja dat is misschien niet super spannend maar wel bijzonder want zo vaak wordt er geen oma 85. Vrijdag heb ik mijn verjaardag gevierd, dat doe ik ook niet vaak, en er waren mensen die niet op kwamen dagen dus ik heb in spanning af zitten wachten of ze nou nog zouden komen of niet :P. En vorige week woensdag heb ik forummers gemeet en dat is altijd spannend natuurlijk! En ik heb JK van Idols gezien, maar de forummers waren spannender. Ik heb een heftig leven :cool: ofzo |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |