![]() |
Spreuken/citaten
Wie weten er nog wat leuke of mooie spreuken/citaten? Ik hou zelf een soort van spreukenboek bij en ik zou het leuk vinden om hem weer even bij te werken. TNX! Kiss Swissie
|
owz ken ik ken er nog veel... van die pakjes inzichtskaarten... vandaag in de meidengroep therapie had ik een kaartje waar ongeveer dit op stond: "stop te verlangen naar pijn". maar goed... wat ik een mooie uitspraak vond was "geloof in allah, maar bind wel uw kameel vast!". dat betekend dat je best ergens in mag geloven maar er niet je helemaal aan moet hechten zeg maar... nja... zow ken ik er nog wel een paar.
|
Ben liever eerlijk in plaats van beleefd
Pijn is onvermijdelijk, lijden is een keuze (deze had ik afgejat van het forum ooit van iemand :D) Er is geen dood, er is geen verdoemenis, er is alleen leven opgang en ontwaking. Als je het lichaam wilt genezen, moet je eerst de ziel genezen |
Wees jezelf, er zijn al zo veel anderen.
Met dank aan Loesje. ;) |
gelukkig is hij die er het minst prijs op stelt het te worden
zeg niet wat je weet maar weet wat je zegt als woorden te kort schieten kun je beter zwijgen vistite is altijd feest. is het niet bij het komen dan wel bij het gaan echte vrienden zie je nooit staan......die staan namelijk altijd achter je |
Citaat:
|
Life isn't always shiny and easy, it's sometimes dark with a lot of pain...
Heb deze zelf gemaakt, toen ik t erg zwaar had. Ook nu als ik het moeilijk heb denk k er nog steeds aan... |
Zorgen moet je doen niet maken.
Struikel niet over je twijfels. Wederom met dank aan Loesje Echte helden worden niet geboren ze ontstaan. Wise men don't need advice; fools don't take it. (klopt niet helemaal) |
Citaat:
egt mooie uitspraken!!! (y) |
Ik heb er hier nog een voor je:
Everey day is the first day of the rest of your life. Het volgende citaat, dat ik wel toepasselijk vind voor dit forum, is afkomstig van de Amerikaanse natuurkundige Richard P. Feynman (1918-1988): Iedereen die naar een psychiater gaat zou zich eens moeten laten nakijken. :D |
Echt heel erg mooie uitspraken zitten ertussen man. THANX! Ik heb er ook nog 1 van Loesje "Ik besloot dat ik alles kon". Dat is zo ongeveer mijn lijfspreuk. Kiss Swissie
|
zie signature
|
Imagination fills the void of my existence.
|
Wees niet bedroefd omdat het afgelopen is, maar wees blij omdat het is gebeurd
|
ik weet er wel 1 van mijn vader, maar leuke citaten zijn anders: je leeft in een dictatuur en ik ben de dictator
tsja, ouders, wat wil je :rolleyes: |
Deze vind ik wel goed: de mens is verdoemd tot vrijheid.
|
Mijn lijfspreuk is: Let The Reason Be Love.
Ik zat een jaar geleden in de trein en daar zat ik met een surinaamse man te praten die was gevlucht uit zijn land. Deze man straalde zo`n rust uit, zo veel vertrouwen... ik had bewondering voor hem. Toen ik uitstapte zei hij: Wat je ook gaat doen in je leven: Let The Reason Be Love.... Dat heeft me toen zo geraakt.. ik zal deze man ook nooit vergeten.. en deze lijfspreuk draag ik mijn hele leven met me mee. |
I have not failed! I just found 10,000 (amerikaanse notatie) ways that won't work
Thomas edison (dacht ik) Who made up made up the myth that we were born to be covered in bliss? regel in satan's bed. liedje van pearl jam |
Zie sig ;)
|
eerst naar links, dan naar rechts en dan weer naar links kijken.
met logica kom je van A naar B, maar met verbeelding kom je overal. |
in a perfect world, the perfection will be the biggest imerfection
op da zen ik gekomen na een half uur discusiėre me ne kerel |
Soms is het niet erg om iets te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
(rowwen heze) Probeer niet geluk te zoeken, vind het in de dingen die je al hebt. Death is easy, it's life you have to face Death is the greates kick of all, that's why they keep it for the last. |
ik weet nooit goed wat ik met mijn handen moet doen. Ja, ik weet wel wat, maar dat staat zo schunnig. -herman finkers
|
met dank aan Face Tomorrow:
Don't be scared to live the dream |
Xahe:
Citaat:
CryperA: Citaat:
Een citaatje "Carpe diem", en das maar wat waar. ("Pluk de dag") "Memento mori i"(ofzoiets iets, "Gedenk te sterven"), allebei van een paar mensjes die heeeel lang terug leefden, hehe. Memento mori, en juist daarom Carpe diem! |
"de buitenwereld bestaat niet. alles wat je ziet is een projectie van je eigen binnenwereld."
|
-it's better to be hated for who you are, then to be loved for who you are not-
-Het duister van de dood wordt alsmaar ondoordringbaarder naarmate de tijd verstrijkt, terwijl de glazen wand die ons heden van ons verbrokkelde verleden scheidt, altijd doorzichtig blijft- -If you can't stand me, I suggest you sit down- |
"Het geluk ligt niet in de dingen zelf, maar in hoe je ze ziet en ervaart."
|
"principes zijn er om je leven te leiden, niet om je leven te beperken."
"de reis is even belangrijk als de bestemming" "beweegredenen zijn minstens zo belangrijk als de daden." "gebrek aan liefde verdwijnt als je liefde begint te geven."(mooie uitspraak, maar ik denk niet dat ie altijd klopt) "je kunt de rivier niet duwen" |
it's better to have loved and lost, than never to have loved at all -William Shakespeare
|
''Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen'' :)
''om een kater te voorkomen, blijf je dronken'' |
Real friends are all you need but hard to find
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |