![]() |
(nog) geen titel
Ik verleg mijn zinnen
maak de woorden rond zodat ik, de gaten in de kaas kan dichten Lucht is gewichtsloos, maar niet zonder waarde want gesproken woorden kunnen je beroeren wanneer de tongval niet gebroken wordt. |
Wat een Knap stukje WoordKunst! Bravo! (y)
|
Wel mooie woorden en speels gedaan inderdaad,
want gesproken woorden kunnen je beroeren wanneer de tongval niet gebroken wordt. maar ik begrijp niet waarom je in dat stukje hierboven hebt ge-enterd op die plaatsen. Het leest erg schokkerig. Misschien heb ik nu een gebrek aan artistikiteit ofzo (is dat een woord? Anders erg artistiek van me bedacht :D ) , maar ik zou het zo doen: want gesproken woorden kunnen je beroeren wanneer de tongval niet gebroken wordt. Saai heh? Maar in mijn ogen wel mooier=). |
want
gesproken woorden kunnen je beroeren wanneer de tongval niet gebroken wordt. ik vind het juist wel leuk dat je ge-enterd hebt, het leest wel schokkerig ja.. maar dat vind ik wel een keer kunne :) |
Ja misschien loopt het dan wel lekkerder , ja ik ga het veranderen
:) @ dreamerfly : bedankt ! |
Inderdaad, mooi hoor! Dat afbreken stoort me alleen in de laatste strofe, want het leest gewoon niet fijn en ik zie er het nut niet echt van in. Dat zou ik dus veranderen, maar verder... het is een gedicht waarover nagedacht is en je verwoordingen zijn erg mooi. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |