![]() |
Telfort 10E Beltegoed
Een tijdje terug heb ik via de postbank zo'n siemens MC60 gekregen met 75E beltegoed en die was nu op dus heb ik zo'n bon gehaald.
Maarja, slecht dat ik ben in het lezen van kleine lettertjes kan ik alleen maar beltegoed opwaarderen via mijn rekening en heb ik dus helemaal niets aan die bon :mad: (erg klote want ik heb NU btg nodig, maar dus niets meer op mijn rekening). Iemand die die bon misschien van mij wil overkopen? Telfort 10E, nog gewoon geldig (ongebruikt). Ik wil er 8E voor hebben. |
Heb precies hetzelfde gehad. Had de telefoon van mn ma een keer geleent en beltegoed gekocht omdat dat bijna op was.
Ze heeft ook die van de Postbank dus het ging niet.. moet je eventjes de klantenservice bellen en kunnen ze het er voor je opzetten :) |
Citaat:
opluchting want ik ben zooo blut! haha |
haha, ik heb precies hetzelfde...
Ik heb €20 Telfort btg te koop... iemand voor €15? :p Ik bel dadelijk ook maar even de klantenservice... |
Ik neem aan dat het nu dus opgelost is. Topic kan dicht.
(Je eigen spullen aanbieden in andermanstopic is ook verboden btw.) Edit: Helaas, Telfort doet het niet meer en ze heeft de kaart nog steeds in de aanbieding. Topic heropend. :) |
Citaat:
dus nog steeds in de aanbieding ;) |
Citaat:
Van mij was het ook al eventjes terug dat ik belde maar toen maakte ze er nog geen probleem van :o |
Ik wil het wel kopen :)
|
Citaat:
misschien van *dreamallica* ;)? |
Van de drie mensen die dit "probleem" hebben zijn het alledrie vrouwen... zou dat nou toeval zijn? :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Verkocht = topic gesloten. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |