![]() |
Waterpijp, hoe wiet in te roken?
Ik heb sinds een weekje een lekker waterpijpje staan hier, en ik wil d'r wel eens wat wiet/hash in roken.
Kan ik dat op dezelfde manier roken als de appeltabak, of moet ik dit op een andere manier doen, omdat de wiet bv. droog is? |
ik doe er een klein beetje shag bij, dan brand het beter, en blijft het beter bij elkaar.
|
Je moet je waterpijp niet opeten.
Ik zou hash erin doen, dat is toch fijner vind ik zelf. Je kunt er shag bij doen, maar dat vind ik persoonlijk een doodzonde omdat de waterpijp bij uitstek geschikt is om puur te smoken (verdamper daargelaten). Dus ja, op dezefde manier als de appeltabak, alleen zou ik er wat minder in doen :) . Same for wiet. |
Citaat:
|
(Y) puiq plan... een gaasje, zelf gemaakt of niet, is namelijk altijd aan te raden ;)
of minder verkruimelen. Maar dan heb je nog de kans dat er as-deeltjes doorheen vallen natuurlijk... |
Citaat:
|
|
Citaat:
Als je sigaretten rookt kun je er ook een héél klein beetje tabak bij doen, zodat je niet zo'n zure smaak krijgt bij het roken.. |
Citaat:
|
Nou, gewoon door de appeltabak verkruimelen en gaan met die banaan. Echt een aanrader! :) (y)
|
Citaat:
|
hoi v ik heb het van het weekend gewoon door mn kersentabak heen gemixt maar volgens mij kun je het beste gewoon een joint rollen..
|
Citaat:
|
of te weinig wiet:p
|
pleur gewoon een klein topje in je grinder, doe een klein plukje milde shag in de bowl van de pijp en gooi het wiet erop. klaar.
en je kan ook wat shag door de verkruimelde wiet doen, verbranding is dan beter :) |
Dit lijkt me wel het goeie topic.
Heb ook sinds 2 weken een waterpijp uit turkije. Gisteren dus voor het eerst met wiet gedaan maar het viel me wel tegen hoor. Na een tijdje werkte het kooltje pas echt goed en tabak met een halve gram wiet erbij gedaan. Op roken maar het echte gevoel bleef uit, voelde wel iets en wel lekker maar te weinig denk ik. Wat kan ik voortaan beter doen? Puur wiet roken? Of hasj gebruiken? Ik deed het nu met een vriend samen dus met ze tweeen een halve gram, ik had nog nooit eerder geblowd? De volgende keer wil ik 1 gram gebruiken en pure wiet, zou ik dan meer voelen? Ik wil ook de volgende keer met een andere vriend onderin vodka doen en dna wiet roken, mensen ervaringen mee? Ik heb op vakantie wel alleen vodka met normale tabak gerookt en dat ging goed. Trouwens als ik heel diep inademd doet het echt vet pijn, mijn longen branden dan uit en krijg ook een vette irriatie in me longen. Ook heel veel slijm in me mond en veel hoesten, is dit normaal in het begin? Wat is trouwens beter, eerst tabak en dan wiet of andersom? |
Je hebt van te voren al wel eens geblowd?
|
Citaat:
|
Waterpijp heeft een chillum, die draai je eraf, doe je een gaasje in, beetje met water vullen tot 2-3 cm onder de chillum (ligt eraan hoe groot je bong is trouwens) en dan roken :P
Zo moeilijk is het allemaal toch niet? ;) |
Citaat:
|
ik heb altijd zon gaasje dat in een kraankop zit. zon metalen gaasje.. gaat prima, niets valt eruit.
|
Wat ik me nou al tijden afvraag....waar kopen jullie appel/kersen/iets anders tabak? T liefs in Groningen of Amsterdam of daar in de buurt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb anders ook altijd véél meer wiet nodig met een waterpijp om even stoned te worden als met een joint.
Ik vind het op zn tijd best chill, met zn allen rond de pijp (y) maar over het algemeen vind ik een gewone joint toch beter. |
je bongwater vaak verversen, is lekkerder en het gaat niet zo stinken dan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is wel iets kleiner maar roken zonder gaasje is niet relaxt :P edit: zie nu pas dat het al gepost is.. :/ |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |