![]() |
vakantiejob
De mensen die deze vakantie willen gaan werken, hebben die allemaal al een job? Ik hoop dit jaar voor de eerste keer ergens te gaan vakantiejobben, maar heb zowat de indruk dat ik rijkelijk laat ben :o
iemand trouwens goede tips om werk te vinden? |
Te laat nog niet hoor, gewoon ff je best doen. :)
|
tuinder af gaan (y) werk meestal wel
|
supermarkten zoeken ook nog wel vakantiekrachten
|
ik heb al wel een vakantiejob ja.
ik ben d'r aan gekomen door elke week trouw de huis-aan-huis blaadjes door te spitten op zoek naar advertenties met vacatures. dat zou ik jou dus ook aan willen raden. Verder gewoon brutaal zijn, naar binnen stappen en vragen 'hebben jullie misschien nog mensen nodig voor in de vakantie?' |
ikea :)
|
formulier naar een camping of 5 gestuurd, bij aantal bedrijven wat ingevuld bij uitzendbureau ingeschreven maar nog steeds niks gehoord :S
|
Citaat:
Anders zou ik d'r zelf nog eens achteraan gaan. |
'k heb een open sollicitatie naar de Ikea gestuurd en een sollicitatie voor vakantiemedewerker bij een ziekenhuis/verpleeghuis. Helaas nog helemaal niks gehoord :|
Hoeveel uur per week is eigenlijk normaal voor een vakantiebaantje? Ik heb geschreven max. 5 weken, voor ongeveer 24 uur per week.. Is dat redelijk? Of zoeken ze meestal mensen voor meer uur/langer tijd? |
Ik zie overal nog briefjes met 'personeel gevraagd' dus het zal wel goed komen.
Ik heb zelf m'n baantje(s) al binnen :) |
Citaat:
kheb de mazzel dat ik in Sliedrecht woon, de gemeente waar 1/10 ikea's staat dusja, ik zag op die site ineens staan Vakantiekrachten sliedrecht gezocht |
Citaat:
|
Citaat:
Dat brutaal zijn geldt voor wel meer baantjes. Daarnaast zijn supermarkten in de grote steden altijd wel op zoek naar personeel, en tuinders schijnen het ook altijd wel goed te doen. Succes! |
Ik heb een fulltime vakantiebaantje bij het bedrijf waar ik al 3 jaar terecht kan via mijn uitzendburaus in zomervakanties, maar meestal worden dit soms weken van 45 uur per week....erg zwaar, maar er is geld nodig voor mn studie :)
|
Vakantiebaantje heb ik niet ndoig ik werk gemiddeld al 20 uur in de week, dus als ik wil kan dat in de vakantie makkelijk 40 zijn. De vraag is of ik het WIL ;-)
EN of zij het willen want ben tegenwoordig één van de wat duurdere ;-) Kwalitatief oo kweer beter daarentegen |
Ik ga in hjet ziekenhuis werken, hoop binnenkort mijn werkrooster te ontvangen
Ik heb me in maart al ingeschreven |
Ik heb me ingeschreven bij alle uitzendbureau's, maar ik heb nu viavia een job bij Norma matrassenfabriek. Is volgens mij gewoon sjouwen enzo.
2 jaar geleden had ik aan alle interessante bedrijven open sollicitaties gestuurd, dat werkt het beste. |
ik heb al een stuk of 15 campings geschreven/-maild maar kreeg allemaal mailtjes terug dat ze al vol zaten, zometeen nog maar een aantal sturen...
|
Ik ga ook 'werken'.... Zeilles geven :cool: . Zonder ervoor betaald te krijgen had ik het even graag gedaan, maarja, als ze me daarvoor willen betalen, waarom niet....?
|
eeeej Luego! Hoeist?
On-topic: heb je al wat gevonden? |
Misschien familieleden met een eigen bedrijf? :D
|
Jup, heb ik. Ben nu al bezig :). Morgen weer werken. Hartstikke gezellig.
Ik heb opgegeven dat ik in de vakantie maximaal 5 dagen in de week wil werken. Ik wil ook nog rust tussendoor. Ik heb hartstikke leuke collega's dus ik ga me wel vermaken :) Mijn baantje heb ik trouwens via de krant gevonden :) |
Ik werk gewoon extra bij de supermarkt waar ik ook op zaterdag werk.
|
Heb al baantje bij supermarkt, in de vakantie word ik gewoon wat meer ingepland :)
|
ik heb me ingeschreven bij een uitzendbureau. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
|
Dat werkte 4 jaar geleden nog, maar nu...
Ik had super geluk! Vier jaar geleden uitzendbureau binnengestapt, dezelfde dag werk, vakantie gewerkt, contract voor 1 jaar gekregen en nu heb ik een onbepaalde tijd contract. Erg fijn! |
Heb al een baan bij de bibliotheek, maar ik wil er nog vakantiewerk bij omdat de bieb maar 5 uur per week is en ik waarschijnlijk geen extra uren kan krijgen. Ik heb me ingeschreven bij 4 uitzendbureau's en nog drie open sollicitaties gedaan (V&D, Hema, bioscoop), maar nog van geen van allen iets gehoord helaas...
|
Citaat:
Ik ben nu ook bezig. Bij de AH krijg ik toch geen meer uren. :) Maar eerst nieuwe schoenen kopen, voordat ik de oude wegdoe! :D |
Citaat:
|
Je moet gewoon even goed kijken b ij winkels in de buurt. Ik had vrijdag sollicitatiegesprek bij de gamma en ik ben vandaag gebelt dat ik aangenomen ben :).
Dus kijk in de buurt en stap ook ns minder bekende winkels binnen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga deze zomer 6 weken lang in een verzorgingstehuis werken (y)
|
ik heb al een baantje bij de kruidvat, en kan daar in de vakantie 3 tot 6 dagen werken, maar wil eigelijks een andere baan, ben druk zoekende
|
Ik ga waarschijnlijk in een restaurant werken, dat heeft mijn vader voor me geregeld. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |