![]() |
nieuw op 3: Kleine Pauze
Vanaf vanavond is er een nieuwe serie op nederland 3, van de makers van Loenatik :cool: Het heet Kleine Pauze en Cynthia Abma, Lineke Rijxman, Arnoud Bos, Martin van Waardenberg, Karen van Holst Pellekaan en Hossein Mardani spelen er in.
van tvgids.nl: Vijf leerkrachten en de conciërge van een basisschool zijn elke dag weer tot elkaar veroordeeld. Kleine pauze is in eerste instantie bedoeld voor volwassenen, kinderen mogen meekijken, als ze durven. Het speelt zich af op een basisschool, waar vijf docenten en een conciërge elkaar tijdens de kleine koffiepauze het leven zuur maken. De piepkleine lerarenkamer is een slangenkuil en vormt het strijdtoneel van onderlinge ruzie, roddel, jaloezie, liefde en haat. De docenten zijn Miep Kroon (omhooggevallen voorleesmoeder: knutseljuf), Titia Uittenbroek (stijve hark van de oude stempel: adjunct), Hans Eier (de incapabele directeur: hoofd), Elsje van Wentelen (vleesgeworden sapkuur: remedial teacher) en Jan Molentje (aartsluie racistische lolbroek: gymleraar). Hammed Arman is de altijd lachende illegaal: de conciërge. Net de eerste aflevering gezien, dit gaat een heel leuk kwartiertje worden iedere avond :cool: Heb jij het al gezien? wat vond je ervan? |
Ik vond het vreselijk flauw en absoluut niet leuk. Jammer, ik had verwacht dat 't wel leuk zou worden.
|
ik vond Loenatik al nooit leuk, dus dit lijkt me ook niet geweldig..
|
Leek me erg leuk
Maar na 2x kijken vond ik er niks aan, veel te flauw en sommige dingen kunnen echt niet... |
Ik vond Loenatik altijd (y) maar dit valt echt tegen. De grappen zijn zo flauw. Jammer, het had best leuk kunnen zijn.
|
Ik vond Loenatik geweldig (Y)
Een van de betere Villa Achterwerk-series ooit (naast nog een stuk of 10 series ;) :p) En eigenlijk vind ik deze serie ook wel fijn. Nu twee keer gezien en ik mag het wel. Het script, het idee, de typetjes... ja, ik ben wel positief (Y) |
echt geweldig, met die turkse concierge en de onderlinge verschillen om modern of conservatief les te geven, echt lache
|
Heb het gisteren gezien, en ik vond het echt heel leuk (y) Lijkt niet op Loenatik, maar je merkt wel dat het van dezelfde makers komt..
|
I love it, I love it, I LOVE IT! :D
Citaat:
|
loenatik was dan ook een kinderprogramma..dit niet.
Maar Karen vander horst pellelaan of qwat haar naam dan ook is, is mn favoriet die uitsraling van haar. Ik vind het concept leuk bedacht, maar het had meer uitgebreid moeten worden naar het schoolplein en in en om de school. Dat ontstaan er meer verschillende situaties |
Citaat:
Maar nee, verder ben ik het niet met je eens. Het is juist zo sterk dat het de sfeer weergeeft van zeikende collega's in een zielig klein docentenkamertje. Er hoeft niet veel actie in te zitten. De situaties zijn pijnlijk en grof genoeg om er hard om te kunnen lachen. |
Citaat:
Trouwens, de meeste geweldige komische programma's hadden maar een paar locatie's. Eén van de beste Bottom-afleveringen speelt zich voor 100% af in een reuzenradbakje. Het gaat gewoon om dialogen. |
Ik mis dit programma meestal, maar van wat ik heb gezien concludeer ik dat het briljant is. Ontzettend droge humor. Een aanradertje dus. (y)
Loenatik vond ik dan weer klote. |
Zow, ik blij!
Hammed is terug!!! :D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D Toch een beetje mijn daaglijkse soap geworden, de kleine pauze :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |