![]() |
2e fase jongeren
Ik heb een dringend vraagje
Het klinkt misschien dom Maar in welk jaar/ opleiding bevind zich de 2e fase (VO) En wat zijn een beetje de interesses van deze jongeren? En waar kan je de cijfers hiervan vinden (aangezien CBS een BEETJE onduidelijk is) Please snel reageren A.U.B. |
2e fase is 4/5 havo en 4/5/6 vwo
|
Citaat:
Maar nu de rest nog :p |
over het algemeen houden 2e fase jongeren van blokfluit en chocoladetaart :rolleyes:
|
ERVARING????
ff serieus als het kan |
De interesses lopen uit een als de verschillende hobby's die jij in 20 minuten kan bedenken.
Voor mijn gevoel kom ik op het havo/vwo meer mensen tegen die muziek maken en dat al langere tijd doen. Cello, dwarsfluit, saxofoon, piano/keyboard, viool, blokfluit (jaja :)), klarinet maar ook gitaar/drum. Oh en doedelzak :D. Daarnaast doen veel mensen ook aan sport, al dan niet in combinatie met een muziekinstrument. Bekende sporten bij mij op school zijn. Basketbal, Vollybal, Hockey, Voetbal, Tennis, Squash, Schermen (2 mensen :p), Turnen, Dansen, Snowboarden. Daarnaast hebben we van elke sport die op school gedaan wordt minimaal 1 topsporter (op sommige sporten na). Vollybal, Basketbal en Voetbal topsporters hebben wij het meeste. Verder houden sommige mensen van filmhuis films en zijn veel mensen bereid zich bezig te houden met elkaar, wat leuke situaties kan opleveren. Nou, wil je nog meer weten moet je het zeggen Ohja, we hebben natuurlijk ook computernerds :p |
je doet je naam wel eer aan he.
2e fase is dus wat sarah zegt 4/5 havo en 4/5/6 vwo, dus gewoon middelbare scholieren. wel duidelijk waar die van houden toch? oja heb geen zin om veel te typen. :) waarom wil je dit weten eigenlijk? |
Citaat:
We hebben deze week een stage week op de HvA Nu moeten we in een week een cocept en een eindverslag maken van een site voor 2e fase jongeren m.b.t media educatie Zelf heb ik nooit op havo vwo etc gezeten, dus ik heb ook niet echt een idee heveel mensen daar zitten, waarvan ze van houden enzo.... De inleverdatum is dus vrijdag 13 mei en aangezien hier veel jongeren zitten is het wel handis om het hier te vragen ;) Misschien iemand nog een idee waar ik cijfers over 2e fase jongeren kan vinden (behave het CBS) |
hangt van de cijfers af?
IB-groep? Ministerie van OCW? |
Speciefieke cijfers?
Ik moet weten hoe groot de groep 2e fase jongeren is (in cijfers) en liefst zo recentelijk mogelijk! |
IB-groep kan je daar denk ik wel aan helpen :)
|
Bij IB-groep is niet echt wat te vinden over deze cijfers....... :(
Iemand anders nog een idee???? |
hoeveel mensen er zitten:
ongeveer 15 % van de middelbare scholieren doet vwo, ongeveer 25 % havo ik weet niet of je daar wat aan hebt :) en ja, ze houden gewoon van dingen waar jongeren van houden... muziek luisteren, sport, films, msn, uitgaan, dingen met vrienden doen, dat soort dingen. Vergeleken met vmbo zullen er ook wat meer mensen van lezen of van muziek maken houden. |
Citaat:
|
maak ff een enquete, dan kun je eventuele uitkomsten ook nog redelijk verwerken, dit werkt niet echt handig lijkt mij
|
Citaat:
enquete duurt ook te lang |
Alsof een mailtje sturen 3 dagen duurt? :confused:
En als een enquete ook al te lang duurt ben je gewoon lui en wil je graag dat anderen het nu even voor je uitzoeken en je huiswerk maken ? maargoed, ik weet het antwoord ook niet :p |
Citaat:
Ik kan wel een enquete plaatsen maar dat is niet het enige wat ik in de opdracht moet maken....... En waarom moet een ander nou weer hw voor mij maken...... het is maar een gewone vraag hoor, en als je niets beters te zeggen hebt zeg dan gewoon niets..... :nono: |
En als jij geen betere vragen kan bedenken, vraag dan ook niks.
|
Begin eens eerder, zou ik zeggen.
En zeur niet zo, dat is vervelend. |
Ik krijg hier echt een ik-ben-veel-te-laat-begonnen-gevoel bij.
|
bij ons op school hebben ze verschillende locaties, op de mijne zit alleen vwo en havo bovenbouw er zitten hier (voor mijn gevoel) wel veel minder alochtonen dan op andere (vmbo-) locaties.
verder is tweede fase zo hard mogelijk je best doen om zo weinig mogelijk te kunnen doen ;) |
Citaat:
voor de serieuze mensen: bedankt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |