![]() |
Iemand afwijzen, maar dan toch achteraf spijt?
Heb je dat weleens gehad dat iemand ontzettend verliefd op je is en je eigenlijk wel goed kan vinden met diegene, maar er toch een soort verliefdheid mist.
Althans dat dacht ik en naarmate je steeds verder hem leert kennen en met hem omgaat, toch misschien denkt dat je de verkeerde beslissing hebt genomen: door hem af te wijzen.. tenminste dat dènk ik, weet niet echt goed wat ik wil ben ik bang :( meerdere mensen zoiets overkomen? en wat het uiteindelijk is geworden? |
Als iemand echt onzettend verliefd op je is, probeert hij het misschien wel nog een keer....
Maar nee, nog nooit meegemaakt verder, dus wat dat betreft kan ik er niets over zeggen. |
Niet gehad, maar hoe is je relatie nu met die jongen? Zijn jullie nog bevriend? Is hij nog zo verliefd? Etc.
Als jullie nog bevriend zijn en hij is nog altijd verliefd op jou dan zou je je twijfels kunnen uiten. Dat je niet weet wat je voor hem voelt, maar dat je toch spijt hebt van je afwijzing. |
Dat had ik met een vriendin van mij...
Ik was altijd al wel gek op haar sinds het begin dat ik met haar om ga, gewoon vriendschappelijk. Zij kreeg gevoelens voor mij, maar ik wees ze af. Nu zoveel jaar later merk ik dat we toch wel ideaal voor elkaar zijn, aangezien het gewoon 100% klikt en we alles samen doen (met grenzen duh) en delen. Nu mij dat nog niet zolang geleden duidelijk begon te worden zonder het er over te hebben begon ze opeens met "wij blijven altijd broer en zus he?" We hebben nu dan allebei wel een eigen relatie en zijn beide erg gelukkig en verliefd...maar toch he...dat idee! |
Ja dat is me overkomen en dat was stom, shit happens.
|
Ja, 1x.
Dat meisje heeft me zelfs verschillende keren geprobeerd te versieren over een periode van 2 jaar, wat ik steeds afgekapt heb, omdat ik niet verliefd was / omdat ik twijfelde of het wel iets kon worden. De laatste keer dat ze iets probeerde is ongeveer 12 maanden terug. We zijn toen wel vrienden geworden. Echter, na de zomervakantie kwam ik erachter dat ik d'r wel erg leuk vond, dus ging ik achter haar aan. Zij had intussen mij al uit d'r hoofd gezet en ging met een andere jongen, waardoor ik me erg rot voelde. Ik ben steeds meer met d'r om gegaan sindsdien, en ben van d'r gaan houden op een meer dan vriendschappelijke manier. Zij zag helaas niets meer in mij, maar door mijn manier van omgaan met haar, en haar manier van hoe ze mij beschouwde en wat ze voor mij voelde, zijn we de laatste 8 maanden wel beste vrienden geworden. Ik probeer d'r al een half jaar duidelijk te maken wat ik voel, wat niet lukt, en heb me er erg slecht door gevoeld. (Echt letterlijk verteld heb ik het nog niet). Nu heb ik me er bij neer gelegd dat het nooit wat zal worden (en dat vertellen alleen maar slecht is voor onze vriendschap), maar we zijn wel beste vrienden nu, en dat maakt me zo gelukkig ook dat ik het nooit meer kwijt wil. |
Spijt vind ik een groot woord. Meer dat ik het zonde en jammer vind dat het zo gelopen is. Ik had namelijk erg goed contact met een jongen en we spraken wat af. Het klikte echt en hij was echt heel leuk, maar ik merkte dat ik nog teveel met mijn ex nog in mijn koppie zat.
Ik vond dat zo stom, want ik wilde het niet en hij was zo leuk! Maar ik moest gewoon eerlijk zijn. Voor mezelf, maar vooral voor hem. Nu spreken we elkaar nooit meer en dat vind ik heel jammer. Ik mis m soms best wel. Elke dag denk ik nog wel aan m. Hij is gewoon bijzonder en ik mis ook de dingen bijvoorbeeld die hij zegt. Hoe hij kan reageren enzo... Dus ik betreur het hoe het gegaan is en baal er soms wel van. Toch zal ik me hierin moeten berusten. Het heeft alleen even wat tijd nodig... |
Nopes, nog nooit gehad. :)
|
Nee, nooit last van gehad:o
|
Pfff ik heb nog nooit de kans gehad om iemand af te wijzen :o
[edit] wel de kans, maar dat wou ik gewoon niet, ze waren leuk :P [/edit] |
Citaat:
|
ik heb soms wel het gevoel dat als ik een persoon mis, dat ik dan pas merk wat ik eigenlijk voor hem voel.
maar het kan ook het feit zijn, dat die persoon jou liefde heeft getoont en dat je hem op dat gebied leuk vind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tis nu mn allerbeste vriend :) |
HA ik heb nooit iemand afgewezen!
Als dr mar een gat in zit.... ;) |
ik heb wel jongens afgewezen waar ik eigenlijk bestwel goed bij zou passen maar ik heb er nooit spijt van gehad.
|
pas nog gehad...
tijdje geleden een meisje wat mij leuk vond min of meer laten weten dat ik haar wel aardig vond, maar geen relatie wilde. Bleven goed in contact met elkaar, en nu heb ik er toch wel spijt van want ik begin haar de laatste tijd steeds leuker te vinden, alleen zij is nu verliefd op iemand anders :( |
ja ik heb ook weleens een kans laten liggen waarbij ik naderhand dacht, IDIOOT DAT JE BENT.
|
You don't miss the water, until it's gone..
Klinkt heel cliché, maar ik denk dat mensen hier vaak last van hebben. Ze zien dingen te vaak als vanzelfsprekend en merken pas wat ze hadden, als ze het al kwijt zijn. Menselijk zou je het kunnen noemen. Dit is niet alleen zo als het gaat om liefde, maar natuurlijk is het van toepassing op alle dingen die je "for granted" neemt. Het is stom, maar je leert er wel van, denk ik. |
Citaat:
en ik merk nu dat hij me weer/nog steeds leuk vindt, dat laat hij een beetje merken. Maar het rare is de periode er tussen dat hij niet zo opdringerig was zeg maar, begon ik dat een beetje te denken: dat ik er misschien toch maar wel had moeten doen, misschien spijt van? maar nu hij weer van die subtiele hints geeft, dan heb ik het meteen niet meer.. stom hè? ik weet echt niet wat ik wil :| als ik er nog steeds over twijfel dan is mijn gevoel toch misschien nee |
Mooi nummer over een soort onderwerp als dit:
Cinderella - Don't Know What You Got (Til It's Gone) I can't tell ya baby what went wrong I can't make youe feel what you felt So long ago, I'll let it show I can't give you back what's been hurt Heartaches come and go and all that's left are the words I can't let go If we take some time to think it over baby Take some time let me know If you really wanna go Don't know what you got till it's gone Don't know what it is I did so wrong Now I know what I got It's just this song And it ain't easy to get back Takes so long I can't feel the things that cause you pain I can't clear my heart of your love It falls like rain, ain't the same I hear you calling far away Tearing through my soul I just can't Take another day, Who's to blame If we take some time to think it over baby Take some time let me know If you really wanna go Don't know what you got till it's gone Don't know what it is I did so wrong Now I know what I got It's just this song And it ain't easy to get back Takes so long Do you wanna see me beggin' baby Can't you give me just one more day Can't you see my heart's been draggin' lately I've been lookin' for the words to say Don't know what you got till it's gone Don't know what it is I did so wrong Now I know what I got It's just this song And it ain't easy to get back Takes so long |
nou ik zit nu min of meer in zo'n situatie
hij vindt mij leuk ik hem niet? maar als ie een tijdje weg is mis ik hem wel en hij moet ook van andere meisjes afblijven maar toch wil ik hem niet :s iig bang om die fout te maken ;) |
Wel eens gehad, maar geen spijt van gehad. Als het je type niet is en je er geen gevoelens voor hebt dan is het verhaaltje uit (n)
|
Ja, hoewel vise versa.
|
ooit gehad mja jammer maar helaas
|
niet precies zo
ik ben wel al een tijdje verliefd op een jongen, en hij ook op mij. maar ik heb al twee jaar een relatie dus het zal nooit wat worden. soms vraag ik me af of ik niet beter alles op kan geven en gewoon voor die jongen moet gaan... zucht |
Nee, nooit last van gehad.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |