![]() |
Wat voor n hete outfit heb je aan?
Nou?
|
|
Zwarte rok en jurkje met blommen en zwart vestje en laarzen en riem en alto ketting
:confused: Otis jij was in mijn drooom. :eek: |
ik ben net wakker dus heb niet zoveel aan :eek:
|
Oh en ZerO jij belde mij in mn droom. :confused:
|
oooh :eek:
had ik een zwoele stem ? |
Citaat:
|
Nou eerst was ik misschien wegbrengen op de fiets en er was allemaal sneeuw. En toen was ik met een vriendin van mij en een homo maar weet even niet wie het was in een hotel waas een parteh was. En de politie zocht ons en toen rende ik een hotel kamer binnen waar jij zat. :eek: En toen wilde er politie naar binnen komen. EN TOEN :mad: Daarvoor belde ZerO nog toen ik op de fiets zat. Oh en alida van de boomhut zag ik ook nog. :confused: :D
|
omg was ik naakt?
ik heb nu aan een blommenrok. en verder nog nix |
Je had lingerie aan :eek: En toen kwam politie binnen en sprongen we uit het raam. Wat een actie.
OT ; zelfde als pas geleden |
Citaat:
ik draag alleen een superman onderbr00kie, ben net wakker |
H&M vest, longsleeve en een gare dickies bigdaddy broek waarvan de rib naar de filistijnen is want alles zit nog in de was (n) :mad:
oh en een smerige pet want ik moet naar de kapper vanmiddag |
spijkerbroek
rood truitje blauw vestje met witte strepen + rits |
Witte longsleeve
Roze polo van polo Jeans - Levi's 512 Witte adidas |
- verragde g-star lowboot
- witte longsleeve, chasin' - groenachtige zipup hoodie, mexx - asics |
ik was vanochtend ziek dus ik heb stomme kleren aan
- joggingbroek - gebreid vest maar nu ben ik weer beter :confused: dus ik ga zo eerst maar es douchen |
houthakkerblouse coolcat
hoodie bijenkorf baggy broek nudie dunks nike |
zwarte ribbroek d&g
grijze trui met zwarte print hennes groen paillettensjaal zwarte ballerina van m'n zusje |
-een baggy levis type 1
-zwarte afgeragde allstars -zwart nasum t- shirt -grijze longsleeve met v-hals en blauw en rode ruitjes h&M |
indian rose spijkerbroek
h&m hoodie h&m riem hema sokken nike cheyenne |
hoi carm
ik draag de ultieme boho rok een zwarte panty zwarte cowboylaarzen een blauw glimmend vestje |
Citaat:
bruin-groene broek zwarte v-hals hele zachte stof shirtje een ketting en sokken en lingerie seksiee |
Citaat:
mn zwartwit bloemenrok hennes zwarte panty ZEEMAN (L) fornarinashirtje van mama gekregen lange dikke sjaal van 7 meter in 800 verschillende kleurtjes rood met wit gestipte schoentjes en mn classmate vond me een alto door mn kleurencombinatie en toen zei ik ja klopt :) |
natuurlijk ging het weer regenen toen ik naar huis fietste dus nu heb ik een blauwe hoodie, een natte ruitjesbroek en doorweekte All Stars aan :mad:
|
Citaat:
ik wil zien of we dezelfde rok hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
pyjama, want ik ben ziek :(
|
oh wacht ik heb wel n foto waarop ik m aanheb :
http://img227.echo.cx/img227/9396/carmm5qo.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
spijkerbroek
zwart tshirt lichtroze nepallstars roze ruitensjaal koud :( |
adidas trainingsbroek en decotour shirt
kom net uit de does |
Citaat:
|
een spijkerbroek met omgeslagen pijpen
zwart shirtje zwart ondergoed |
Mijn songtekstenbroek
http://img.photobucket.com/albums/v7...j/DSC00183.jpg http://img.photobucket.com/albums/v7...j/DSC00181.jpg een rood shirt met de russische hamer en sikkel rooie allstars en een batmanboxer |
all stars
spijkerbroek rancid shirt dead kennedys trui |
Citaat:
ontopic spijkerbroek studsriem ska slipons olijfkleurige hoodie van bench. zwartwitte sjaal |
Citaat:
|
Broek met gaat'n miss sixty
Lage allstars Zwarte riem Blokjes blouse Zwart tshirtje erover Diadeem |
Citaat:
donkere spijkerbroek met lage kontzakken zwart hemdje met kant giraffensokken blauwgroen t-shirtje met strepen zwarte kanten bh zwarte heupboxer |
Citaat:
ontopic: baggy spijkerbroek zwarte allstars olijfgroen shirtje rood-geel sjaaltje grijs colbertje want ik heb het koud |
Citaat:
Ik heb ook een zwart-witte bloemenrok van de Hennes met laagjes en tafelkleedgaatjes.... :mad: (y) ontopic: blauwe zip-up hoodie oranje-rood hempje witte linnen rok met tafelkleedrandjes cowboylaarsen |
Baggy spijkebroek Hennes mannenafdeling
grijze hoodie blauwe allstars saai..ik ga me zo omkleden want ik ga naar de film (Kingdom of Heaven) |
Citaat:
:eek: :mad: :p :confused: :D :o (n) :rolleyes: :s :evil: :mad: :eek: :eek: :p :rolleyes: :) :cool: |
Citaat:
|
Mensen zijn aan de crack tegenwoordig, serieus. :confused:
|
kenkeaaah man, je loopt te spacen!
|
Citaat:
|
Wat heb je aan Derek ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |