![]() |
[software] Hoe kan ik die focking Staroffice wegkrijgen?
Ik heb een computer en daar stond standaard Staroffice op, maar ik vind dat helemaal niet handig. Ik wil het dus graag wegkrijgen, maar via Remove Software gaat het niet :( hoe dus wel?
Of iemand mag me ook vertellen hoe ik Word als standaard tekstverwerkingsprogramma in kan stellen, dan maak je me ook heel blij! |
Rechtermuisknop op een .doc bestand en kiezen "Open with.."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om het ff goed te doen
Om staroffice te kunnen verwijderen (op eigen risico) ga je naar je program files map en verwijder daar het mapje staroffice. Gooi er daarna een registerycleaner eroverheen,..dit kan je bijvoorbeeld doen met CCleaner |
Oke, dat probleem is iig opgelost dank je wel! (y)
Is er nu nog iemand die weet hoe je StarOffice kan uninstallen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer je een programma automatisch verwijdert, worden er bestanden maar ook sleutels in het register verwijderd.
Wanneer deze sleutels "merken" dat deze bestanden verwijdert zijn kunnen er fouten in je systeem ontstaan. Om deze sleutels handmatig te kunnen verwijderen, raad ik je ten strengste af. Maar staroffice is een officepakket wat (volgends mij) niet ver in je register wroet. Dus als je de bestanden handmatig verwijdert en de sleutels laat repareren/verwijderen door ccleaner, kan er bijna geen bijzondere dingen ontstaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |