![]() |
Geesten oproepen na drugs?
Okee, hier een te beoordelen theorie...
Volgens mijn logica ben je na drugs (wiet of anderszins) een paar niveau's gestegen in bewustzijn en moet het makkelijker/minder omslachtig zijn om geesten/satan op te roepen.... |
En het is gevaarlijker omdat je ook openstaat voor negatieve energieen.
|
*tip* Allebei niet doen *tip*
|
dmv bepaalde drugs (vooral marihuana, Lsd, Paddo's) worden je buitenzintiugelijke waarnemingen versterkt!!! In mijn ogen gaat je 3e oog gewoon meer open staan, ga e meer open staat voor hogere sfere, en kun je heel makkelijk negativiteit oproepen wat soms niet meer weggaat en blijft plakken..
Btw heb hier ervaring mee gehad.. Het oproepen van die negativiteit kan ernstige gevolgen hebben, psychisch gezien... Wat ik heb gezien bij vrienden en fam had het automutilatie, anorexia, zelfmoord en onwijze agressie tot gevolg! Waarom is het toch zon hype om geesten op te roepen??? grrr |
Uh, als je lekker stoned bent zie je vaneigens dingen die er niet zijn. Een vriend van mij zag kaboutertjes, en een andere vriend rende weg omdat hij achterna werd gezeten door satan. Was echt lachuh! Komt hij voorbij de politie gerent, zegt de politie: Hee wat is er? JAAH SATAN ZIT ACHTER ME AAN!!! hehehehe.
Maar goed, dat ligt denk ik meer aan drugs als je rare dingen ziet. |
Citaat:
En dus meer risico's oploopt omdat je misschien niet door heb wat er yglyk nu egt gebeurd? of zit ik nu fout? :confused: |
Volgens mij meer gefocussed, maar dan op bepaalde dingen...
Dus als jeje focusst op de positieve dingen..? |
Volgens mij daal je door drugs een paar niveaus in bewustzijn -_o
|
Als ik zwaar stoned ben, zie ik makkelijker aura's en vage shit...
ook wordt het voor mij een redelijk koud kunstje om iemands gedachtes op te vangen... dit kan soms ook best wel confronterend zijn... |
ik heb nooit geen kabouters gezien hoor.
|
Sinds wanneer hebben hersenen en bewustzijn niveau's? :confused:
Je verandert je bewust zijn, je daalt of stijgt niet :) Aangezien je ontvankelijker bent voor het 'geloven' kun je alles geloven wat je wil maar is het daarom objectief? Het is subjectief, en daarom kan het wel voor jouw gelden, maar niet voor een ander. |
misschien een beetjuh laat, but I totally agree with morgan ! :D
|
mijn mening is dat je zintuiglijke waarnemingen erdoor afnemen, en dat kan dus ook in de zin dat je volledig openstaat. dit is niet echt aan te raden, en dus kun je beter gewoon 'nuchter' geesten oproepen,als je dat toch zo graag wilt... :rolleyes:
|
Citaat:
en over welk derde oog heb je het die je zelf kan open doen :D :D :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gatara |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |