![]() |
Algemene vraag NIET te leren onderdelen
Beste mensen,
Is er ook een site waar (overzichtelijk) staat wat dit jaar NIET gevraagd wordt op het centraal examen? Ik vind www.watmoetikleren.nl namelijk niet echt duidelijk ofzo. Of kunnen jullie dat hier beantwoorden voor de vakken: Wiskunde B12 Scheikunde 12 Natuurkunde 12 Alvast bedankt, Groeten Struiks |
oh, bestaat er ook een site van www.watmoetiknietleren.nl :)
|
Ik vind het ook een irritante,onduidelijke site...veel te veel tekst steeds :p
|
wiskunde en natuurkunde vervalt geloof ik niets,
(bevestiging plz?) voor scheikunde moet je ff in het scheikunde topic kijken. |
Citaat:
|
Wiskunde A hoef je geen graven en matrices voor te leren
|
er staat gewoon SE en/of CSE....als er CSE bij staat moet je dat dus leren :p
|
Citaat:
ik zou zeggen, vraag het je leraar |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Concreet:
Wiskunde B12; geen analytische meetkunde, geen differentiaalvergelijkingen Natuurkunde 12: geen elektromagnetisch spectrum, maar daarmee worden de onderdelen als de gasontladingslamp, zouten in een vlam, lasers mee bedoelt :) Scheikunde 12: Redeneren aan evenwichten, botsende deeltjesmodel. Wél zwakke zuren en basen. |
Wat hoef je van wiskunde A1 niet te weten? Kan iemand dat precies vertellen?
THanks.. {edit} Ik zie dit staan NIET: Uit domein Bg functies en grafieken: - eindterm 3 - uit eindterm 10: rekenregels voor logaritmen - eindterm 13 Uit domein Cg Disecrete analyse: eindterm 23 en 24 Uit domein Fa Statistiek en kansrekening: - subdomein het toetsen van hypothesen (147 t/ 150); kan in se gehandhaafd worden. Wat betekent die laatste zin? "kan in se gehandhaafd worden" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |