![]() |
2e fase, moeilijk?????
Ik hoor veel verhalen dat de 2e fase heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk is. Maar is dat ook ech zo of maken ze je alleen maar bang? Ik doe Havo en ze zeggendat die helemaal moeilijk is..............................HEEFT IEMAND MISSCHIEN TIPS HOE IK VOLGEND JAAR , IN SEPTEMBER DE 2E FASE GOED KAN HALEN??? alles is welkom!! :rolleyes: :rolleyes:
Dikke kus -XXX- Jessica :D Dikke kus |
uhhhm das geen l&r :D
maar neej. is niet moeilijk, omdat je je SE-cijfer in 2 of 3 (ligt eraan wat je doet) jaar samenstelt dus minder kans hebt te verpesten. Je kunt er echt aso weinig voor doen, maarrrrrr let op: je bent op jezelf aangewezen, je wordt niet meer aan het handje meegenomen en je moet uitkijken dat je daardoor niet gaat denken van "ach, ik doe maar nix want er let toch niemand op'. |
volgens mij moet dit verplaats worden
ik vind de tweede fase wel moeilijk, je moet vooral niet alles 2 dagen van te voren leren want dan red je het echt niet of je moet erg slim zijn(ik zit nu in 4 havo) ....trouwens in 4havo blijven ong. 40% van de leerlingen zitten wat best veel is |
Vraag: Hoe verplaats je deze link of zoiets ergens anders heen??????????? :confused:
|
Citaat:
oja, die kleurtjes zijn irritant, 'liefs en dikke kus en je naam' is fout ;) |
In de 2de fase van een relatie loopt het altijd anders dan in de eerste fase. En die liefde is in de eerste fase duidelijk anders dan in de 2de fase... ( :rolleyes: ) 2de fase heeft naar mijn mening (en van bovenstaande) te maken met school, examens,...
plaats je vraag je dus eventjes op het juiste forumonderdeel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |