![]() |
[Laptop-prijsschatting] Compaq Presario 1505-series
Hello,
ik kreeg de vraag van iemand hoeveel deze laptop ongeveer nog waard is. Zelf kan ik beter schatten wat desktops waard zijn, vandaar dat ik 't hier maar eens vraag. ;) compaq presario 1505, P4, 2 Ghz, 256 MB, 20 GB, Mobility Ati Radeon 7500 32Mb dedicated RAM Denk dat 't de EA is, aangezien de US 30Gb harde schijf heeft. :) Zijn nog twee andere, maar daar kan ik (zelfs op die klote-site van HP :mad: ) geen specs van vinden. Weet ook niet hoe oud, ik schat 'n half jaartje tot 'n jaartje, dus iets rond de €650 ofzo, of sla ik de bal compleet mis? Greetz, Roel |
Je kan hem er voor op marktplaats zetten, best wel kans dat je hem er voor kwijt raakt. Ik vind hem niet meer waard dan 500 euro.
|
Is blijkbaar half september 2002 gekocht voor €2500, heeft cd/dvdlezer en cd-rewriter. :)
€500 nog altijd leuke prijs? |
de compaq site kan je notebook herkenen * en nee dan test hij niet meteen op illegaal aanwezige troep*
op ebay duitsland komen regelmatig soort gelijke modelen langs volg er eens 1 of 2 dan weetje de huidige markt waarde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor 400 euro zou ik wel akkoord gaan, als dat het hoogste bod is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |