![]() |
vraagje: wie van jullie gaat dit weekend (14mei) naar Groningen?
voor de doemaardichtmaar dichtbundelpresentatie?
ik iig wel, ik zat bij de 100 besten, dus.. :) en het lijkt me leuk om dan even te meeten :cool: |
ik wilde gaan, maar ik kan niet :(
|
Citaat:
ik kon eigenlijk ook niet, maar ik heb gewoon een feest gecancelled, ik vind dit veel specialer :) |
Ik kom ook met een vriendin! zat ook bij de 100 beste..
|
Citaat:
als je zin hebt, dan kunnen we miss met wat andere DoPpers iets afspreken? als dat uberhaupt gaat :) want het lijkt me wel leuk om iig ff hoi te zeggen en een forumgroet te doen ofzo :o |
Ik wilde echt gaan en misschien doe ik het nog wel, als het lukt. Maar ik weet niet zeker of ik in Groningen ben.
Brengen jullie wel verslag uit? :o |
Citaat:
Weet jij toevallig tot hoe laat die afsluiting duurt? |
Lijkt me gaaf, ik heb niet meegedaan alleen en Groningen is voor mij 'n beetje ver weg :(
|
groningen is voor mij ook ver, en ik weetniet tot hoelaat het duurt
:) maar ik heb er zin in |
Als ik eens geld had voor dat veel te dure treinkaartje zou ik het echt leuk vinden om daar te zijn. Wat goed dat DoPpertjes bij de eerste honderd zitten:D.
|
Hey ik woon in Groningen en wil wel komen kijken. Waar is het precies??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow, wie zat bij eerste tien? *is trots dat ze met beroemde dichters mag praten op dop*¨
:P |
Citaat:
ik vind haar gedichten echt supermooi, en dat van zo'n meisje. niet dat leeftijd ermee te maken heeft, maar ze zijn iig 100x zo mooi als de mijne, en een soort voorbeeld vind ik ook :) ik weet trouwens geeneens met welk gedicht ik heb gewonnen :o *tjekt net site* Nelleke Honcoop Ballerina's vallen niet 15 Wijk en Aalburg :D :D :D :D gaaf ben wel stiekem een beetje trots :bloos: |
Ik ben trots op jullie :). Ik wens jullie alvast veel plezier, ik kan er helaas niet bij zijn omdat Groningen simpelweg te ver is: ik woon tegen de Belgische grens.
Dus helaas: jullie zullen het zonder mijn bezielende leiding moeten doen :cool:. Misschien is het leuk als de winnaars nog even hun gedicht posten waarmee ze mee hebben gedaan? |
Ja, dat is een goed idee xineof. Ben benieuwd.
|
Wat gaaf zeg. :) Ik ben ook benieuwd naar jullie gedichten. Zelf zal ik niet naar Groningen gaan, dat is toch net iets te ver weg...
|
CSN en bij zitten bij de eerste 10. Misschien kunnen ze zelf hun gedicht nog posten. En de anderen die in de bundel komen ook. Ik ben wel beniuewd.
Weet iemand of je op de dag zelf ook nog kaartjes zou kunnen kopen? Er staat wel hoe je ze kunt bestellen, maar ik weet niet of dat zaterdag ook nog kan. |
Mijn gedicht staat geloof ik al in het andere topic, plus ik heb hem dacht ik ooit ook hier gepost. Een meet lijkt mij leuk:) maar ik weet of ik dan kan dathangt er denk ik vanaf of het ervoor of erna is want daarvoor moeten wij die hele middag repeteren, daarna weet ik eigenlijk niet.
|
oke, hier is mijn gedicht :) ik had hem samen met nog 2 andere ingestuurd, en het was een verrassing dat deze is gekozen :)
Ballerina's vallen niet Wist je dat het water stopte met koken toen jij je pirouettes maakte rozenblaadjes, maneschijn je zweefde -het was toch altijd al zo geweest?- in gedachten boven honderden mensenhoofden soepel sneden je armen cirkels en lijnen in de lucht zwaneveertjes, gouden ringen Wist je dat mijn hart begon te kloppen toen je zilveren kroontje van je hoofd zakte je bleef wel lachen ook toen je gracieus je buiging maakte en het doek viel jij viel ook achter de schermen was het niet romantisch meer -bloed zweet en tranen- een been in het gips dikke tranen, lege zalen vóila! en CSN, ik heb ook geen idee hoe we die meet moeten doen, want ik weet niet hoe het allemaal gebeurt en hoelang enzo... :| |
Maar, dat weet ik! Geloof ik, ik heb al een soort van programma. Ik zal het kort overtypen.
Edit: Begin: 19.30uur. Eind: 21.27uur. Hoe kort kun je't samenvatten (a). En je gedicht is mooi! |
Ik ga ook , zit bij beste 10 :)
t gedicht waarmee ik daar bij zit, had ik zelf niet verwacht eigenlijk: In de keuken Buiten klinkt gezelligheid in de vorm van klinkende glazen raspend bestek over servies vlagen overwaainde gesprekken Binnen vragen de mosselen mij fluisterend, ze hier weg te halen Stil! Of ik eet je op Langzaam sluiten ze hun huisjes. |
is de entree ook gratis?
|
nee
|
hej, ik wil er dus heen voor de krant (eerst dagt ik dat het nii kon, tstukje moest eerst vandaag al in geleverd zijn, maar tis uitgesteld tot dinsdag..), maar moet je niet reserveren om te komen?
straks kom ik daar en mag ik niet naar binnen :( |
Citaat:
|
ik heb gemaild en ze zeiden dat de zaal al vol was..., dus ik zal niet op de gok heen gaan als ik jullie was... :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |