![]() |
lyrics watskeburt
Van de jeugd van tegenwoordig
Ik kan ze niet vinden, iemand? |
Denk je dat je er met de lyrics wel iets van verstaat? :|
|
deze? Ik ken het liedje niet maar hiet staat wel watskeburt in.
Props voor de highest rocker en de watskebuuurt Watskebizzy bizzle rob robber Mensen praten serieus maar ze weten van geen ene kaaaaankermoer wats gebeurt. Maar der gebeurt veel serieus. Komen die vulkanen(?) nog of moet ik beginnen Je bent een chef weet dat sure Maar je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt Je bent een MC dat dropt Maar je komt niet tot de grond, tot de grond, tot de grond Je bent een MC met krou Maar je weet niet wat is niau, wat is niau, wat is niau Je bent een shammy zonder klauw En je bent niet baudibau, baudiau, baudibau Vieze Freddy alsof je dat niet wist En ik drink tot de motherfucking fles leeg is En paas doekoe als ik bierflesjes inbezzle Maar ben ik pas stang yo uhh 4 shizzle Je lacht maar ik maak hier geen motherfucking grappen Plus uit m`n pikje kan een lauwe biertje tappen Staan te spacen maar ik ben niet van Star Trek Ook geen bassabas maar ik breek wel je nek Komt alleen uit m`n achterste Moeders met dochters het verlachtte me Ben van baksteen alsof je dat niet ruikt Want de een is dik en de ander gebruikt Ik ben tuig van de eersteklasse En je wast je handen al tijdens het plassen Kijk me aan je weet precies hoe laat het is Baksteen de rest is geschiedenis Je bent een chef weet dat sure Maar je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt Je bent een MC dat dropt Maar je komt niet tot de grond, tot de grond, tot de grond Je bent een MC met krou Maar je weet niet wat is niau, wat is niau, wat is niau Je bent een shammy zonder klauw En je bent niet baudibau, baudiau, baudibau Wat is niau kauw watskeburt in de schuur Is het bij jouw alles rustig geen gezeur met de buur Of zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur En ben je baudibau of een trut voor kuur Voor alle vrouwen en chickies van jouwne tot m`n strickies Heb die vrouwen in m`n dickies yo we houden het jiggy Baudibau net als een gek met al dat goud in m`n mickie Twee gezichten, een formule als Laura en Nicky |
Ook te vinden alhier http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1173650
|
Haha wat een nummer
|
Ik luister net even naar dat nummer maar volgens mij klopt die tekst hier voor geen reet?
|
Wat is dit nu weer?
|
ik vind er niets aan.
|
Volkanen = Vocalen
|
Oh hier ;
Props voor de highest rocker en de watskebuuurt Watskebizzy bizzle rob robber Mensen praten serieus maar ze weten van geen ene kaaaaankermoer watskeburt Maar dr gebeurt veel serieus Komen die vocalen nog of moet ik beginnen REFREIN: Je bent een sjembek dat zeurt Maar je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt Je bent een MC dat dropt Maar je komt niet tot de grond, tot de grond, tot de grond Je bent een MC met crown Maar je weet niet wat is niau, wat is niau, wat is niau Je bent een sjembek zonder klauw En je bent niet 'bout it 'bout, 'bout it 'bout, 'bout it 'bout *ok vieze freddy is aandeburt* Vieze Freddy, alsof je dat niet wist En ik drink tot de motherfucking fles leeg is Heb pas doekoe als ik bierflesjes inwissel Dan ben ik pas stang yo uhh, fo' shizzle Je lacht maar ik maak hier geen motherfucking grappen Plus uit mn pik je kan een lauw biertje tappen Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek Ook geen bhustabust maar ik breek wel je nek *ehehehehehe* Komt alleen uit m'n achterste Moeders met dochters ze verachten me Ben van baksteen. alsof je dat niet ruikt Want de een is dik en de ander gebruikt Ik ben tuig, van de eerste klasse En je wast je handen al tijdens het plassen Kijk me aan, je weet precies hoe laat het is Baksteen, de rest is geschiedenis [REFREIN] Wat is niau kauw watskeburt in de schuur Is bij jouw alles rustig of gezeur met de buur? Of zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur En ben je baudibau of een treurig figuur Voor alle vrouwen en chickies, van Joure tot Maastrikkie Heb die vrouwen in m'n dickies yo we houden het jiggy Baudibau net als een gek met al dat goud in m'n mikkie Twee gezichten een formule als Lauda en Nikki [REFREIN] Watser, watser, watser, watser Watser met jou ouwe? Keeenker keeeenker je staat te spacen Serieus gek wat praat je met mij man keeeeenker Je praat maar je weet niet eens watser met jou Je weet niet eens watser met mij maar watser met jou ouwe Keenker keenker mensen zijn aan de crack tegenwoordig, serieus Ik liep laatst door het centraal komt er een junkie naar me toe voor een euro *euro, keeenker een euro?* Ik zeg hier heb je twintig cent, zegt-ie nee hoef je niet Dus ik zeg, ja ja is goed ik ken jou ik ken jou Je komt uit Noord - uhh ja ik kom uit Noord hoe weet je dat hoe weet je dat Zeg ik ja ik ken je moeder ik heb m'n krantenwijk voor dr bezorgt - Uhh m'n moeder m'n moeder? Ik heb haar al 25 niet gezien Dus ik zeg fuck jou man ik verkoop dr crack stomme slet Kanker kanker kanker junkies op het centraal Serieus, enigste vette plek van centraal is de fucking pizzahut En uhh en en en en en de meeting point maar kanker die is dicht In ieder geval centraal is een baas, vieze freddy is een baas, baksteen is een baas, highest rocker is een baas. *watskeburt* *keenker* |
die had ik ook al gepost :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Niet hier kenkeah sukkel :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ga huilen. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
ze veranderen die lyrics ook om de 10 minuten.
watskeburt in de schuur? |
De mijne klopt als een sjembek. :confused:
|
Citaat:
Van 'je bent een chef echt absurd' naar 'je bent een sjembek dat zeurt'. |
Ga jij ook maar huilen.
Ik probeer dat kind ook maar te helpen hoor. Jezus |
IK ZEG ER TOCH OOK NIKS VAN ZEIKWIJF:mad:
melde het alleen maar. |
waar gaat dit echt over?
|
Citaat:
aanschaffen die hap. |
zegt me niks wat is dat?
|
Citaat:
en te droog nummer(y). |
ik krijg het nu via msn op een kippegangetje van metal, zal het straks eens tjekken
|
Je loopt achter man!
|
ik loop altijd achter
of voor of naast maar iig nooit tegelijk (y) |
nummer is kut, wat skeburt klinkt wel leuk
|
Maar het is verdomme wel een lekker nummer! :D
|
ik wil het eens horen maar kan het nergens vinden.
|
Me zusje kwam net met der mp3 speler aan, dat ik het even moest luisteren. Het klinkt wel grappig :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |