Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe moet dat als meisje bovenop??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=117518)

Anka 05-06-2002 13:49

Hoe moet dat als meisje bovenop???

Ik ben een meisje, als ik neuk met mijn vriend en ik zit bovenop, dan lukt het meestla niet. Zijn penis glijt er steeds weer uit. Heb je tips over een bepaalde houding of hoe het het beste kan.

youriw 05-06-2002 13:52

zit je bovenop hem, dus rechtop, of leun je voorover? 't kan zijn dat, niet lullig bedoeld, hij te kort is voor bepaalde hoeken bij standjes en daardoor steeds uit je schiet

Anka 05-06-2002 14:11

bovenop, maar dan lukt het ook niet zo goed om dan heen en weer te bewegen. En als ik dan naar voren leun, gaat het verkeert.

Sikamikanico 05-06-2002 14:39

Als je voorover leunt en je beweegt even veel als wanneer je op hem zit, gaat het natuurlijk fout, de penis gaat dan namelijk niet zo diep. Dus minder bewegen, en als dat niet lukt..is hij waarschijnlijk te kort voor dat standje ja..maarja, er zijn nog genoeg andere mogelijkheden dus..

Kubstudent 05-06-2002 14:52

Gewoon rechtop op hem gaan zitten, zodat zijn fallus (penis) een optimale penetratie kan bewerkstelligen. Natuurlijk is het dan niet de gewoonte om stil te gaan zitten, maar rustig je flamoes over zijn fallus heen te bewegen, zodat er een optimale stimulatie plaatsvind van zijn en jouw erogene zones, namelijk de top van de fallus (de eikel) en de kittelaar.

Ik hoop niet dat ik het te technisch beschreven heb!! ;)

Hetgeen dat ook mogelijk is het volgende:
Je gaat eroverheen zitten en laat hem naar binnen zakken. Vervolgens leg jij je op zijn borstkast, zodat er gezoent kan worden en dergelijke ;) . Als jullie nu gaan bewegen kantelt hij zijn bekken een stukje naar boven, zodat zijn penis beter staat gepositioneerd om jou te penetreren. Hierbij is er nog een grotere stimulans van de kittelaar voor jou als hij zijn bekken goed kantelt.

Chica Roja 05-06-2002 15:02

bij mij werkt het alleen als ik helemaal voorover buig, zodat ik bijna op hem lig. ik zit gewoon op mijn knieen en mijn benen langs zijn lichaam. Zo kunnen we allebei bewegen, zelfde tempo en dan ist erg lekker hoor! Als ik rechtop ga zitten werkt het bij mij helemaal niet. Dan glijdt hij er ook uit. Dus het kan verschillen denk ik en zal wel aan de lengte liggen inderdaad..

choky 05-06-2002 16:25

mij lukte het ook niet echt goed en daarom trok ik mijn vriend gewoon rechtop tot hij in kleermakerszit zat en ik er gewoon bovenop. je kan nog steeds zelf het ritme bepalen en ik vind het iig gemakkelijker dan gewoon bovenop, want daar krijg ik om één of andere reden steeds weer kramp in mijn voeten van :D

MissBi@tch 07-06-2002 22:39

bij ons gaat dat vanzelf mar idd kan aan de lengt misschien liggen dat bepaalde bewegingen niet lukken had ik met mn ex ook errug irri :D

Pink panter 09-06-2002 13:09

zit je bovenop hem, dus rechtop, of leun je voorover? 't kan zijn dat, niet lullig bedoeld, hij te kort is voor bepaalde hoeken bij standjes en daardoor steeds uit je schiet

ja dat denk ik eigenlijk ook..

Green Panter 09-06-2002 21:03

dat denk ik ook wel ja

Pink panter 09-06-2002 21:04

ik heb zon gevoel dat jij me na-aapt :confused: :rolleyes:

Green Panter 09-06-2002 21:05

wie ik?

Pink panter 09-06-2002 21:08

nee de paus

skyscraper 10-06-2002 17:26

Citaat:

Pink panter schreef:
nee de paus
huh :confused:

Pink panter 11-06-2002 16:00

euh snap je die nou echt nie :rolleyes: ??

M@TRIX 13-06-2002 09:53

Citaat:

MissBi@tch schreef:
bij ons gaat dat vanzelf mar idd kan aan de lengt misschien liggen dat bepaalde bewegingen niet lukken had ik met mn ex ook errug irri :D
isda?

~Dark Voice~ 13-06-2002 13:47

Hmm khad daar eigenlijk nooit problemen mee [/jaloersmaakmode] :D :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.