![]() |
Tekeningen voor bij mijn kinderboek
Hallo,
Ik heb een verhaal geschreven voor kinderen van vier tot zes jaar, en ik wil hier graag een prentenboek van maken. Nou heb ik geprobeerd om hier zelf mooie tekeningen bij te maken, maar dat gaat me niet erg goed af (ben misschien ook te perfectionistisch..) Dus, nou dacht ik...misschien vindt iemand het wel leuk om tekeningen/schilderingen bij mijn verhaal te maken en misschien kunnen we het dan ook nog eens opsturen naar een uitgever... Nou ja, het was maar een idee, maar misschien lijkt iemand het leuk... Groetjes, Marit marit_stuiver@hotmail.com |
Post eens iets van je eigen tekeningen?
Sorry ik vind kindertekeningetjes niet echt leuk om te doen en ik ben er ook niet goed in. :eek: |
Heb geen scanner, dus dat gaat niet lukken, sorry..Maar ik zal mezelf de moeite ook besparen, het is toch euh...ja kut :P
|
Ik heb ook een keer een kinderboek gemaakt, het zou op de markt komen maar dan raken ze et kwijt !! omg omg omg zoveel tijd in gestoken. Maarehm waar gaat het evrhaal omgeveer over dan>?
*kheb je toegevoegd op msn, ben wel geintereseert* |
Het verhaal gaat over een boom die ongelukkig is, want hij heeft geen vriendjes. Het jongetje bij wie de boom in de tuin staat vindt het zielig, en gaat hem helpen....
Even in het heel kort :D |
Ik zal hier even een bladzijde neerzetten, het is piepklein, maarja dat hoort zo bij een prentenboek. Degene die het leuk lijken die mogen er een tekening bij proberen te maken...dan heb ik een beetje een idee wat je stijl is.
Op een dag speelde Tim in de tuin, en hij keek naar de mooie boom. Maar wat keek de boom verdrietig! ‘Wat is er mooie boom?’ vroeg Tim. ‘Ik voel me zo alleen!’ snikte de boom. Dikke tranen rolden over zijn stam naar beneden. |
dat lijkt op een verhaal van timmy :p
ook met een boom |
lol! mijn verhaal ging over:
een verwaarloosde tekening die uiteindelijk de top bereikte en ja het was een goed verhaal ^_^ woei* |
Citaat:
Dan verander ik de naam :P |
Dit word echt helemaal grappig kom ik vandaag op Minerva vertelt mijn klasgenoot over een kinderboek die een maat van hem geschreven heeft en dat hij daarbij gaat illustreren. Hij had ook het verhaal uitgeprint. Helemaal exact hetzelfde als bij jou stukje stond. Dus hmm vaag, kan iemand mij dit verklaren?
|
Citaat:
'Wat is er, mooie boom?' |
:'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
No offence verder. |
Citaat: