![]() |
galajurken....
humzz heb binnenkort een gala en heb een jurk nodig, wil wel een beetjuh ala gothic dus weet iemand een winkel in groningen een winkeltjuh ofzo? thanx
|
humzz reactie?
|
Citaat:
krijg de tering graag gedaan hoor :) |
Citaat:
|
Simsalabim, op de... eehm.. dingesstraat.,... naja,, erg in het centrum in ieder geval...
|
Citaat:
geen dank |
Citaat:
|
de hoeveelste topic is dit wel niet van je dat je zo graag goth wil wezen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je een echte mooie gothicjurk voor een gala wilt, dan ben je zeker 2 a 300 euro kwijt.. zon simpele zit je rond de 100 euro..
tsja, ik weet niet echt winkeltjes in groningen, maar msg zijn er wat tweedehands zaken ofsow... en anders bestellen via inet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
automatisme
en succes in groningen... ben er nog nooit geweest |
Citaat:
niet durven toegeven ook automatisme? eigenlijk, het boeit me helemaal geen reet hoor. al pleur je 100 dezelfde topics erneer |
Citaat:
|
probeer de london in de carolieweg es ;)
|
Citaat:
|
*blaat* mensies niej zow elkaar afzeiken zeg..jeezzzz.....
Ik wil ook een moowje gothic jurk kopen, als ik ooit geld ervoor heb (kut studie :() koop ik een moowjjjeeee jurk woeii :) *droomt weg* |
Citaat:
|
Citaat:
Kun je er geen vinden, kan je altijd nog naar de kostuumverhuur, ook in de stad. Hebben ze ook echt supermooie jurken. Maar da's ook best duur. |
okeej heel erug bedankt
weet nu waar mijn zus moet zoeken.. |
naai er zelf 1 :D
|
Citaat:
|
Deze is wel 'gewaagd':
http://www.galleryserpentine.com/laneipvcoutfit.jpg Vin 'k wel mooi, alleen zou ik dat latexstofje op den duur wel zeer irritant vinden, maar 't is wel een mooi model van jurk... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |