![]() |
prins of persia
Ja ik ben al die oude spelletjes weer eens aan het doen :) . Ik snap alleen totaal niet waar je heen moet in level 3 want dan loop je hartstikke vast! Iemand een idee?
|
Deel 1 of 2?
Ik dacht, ik vraag het maar; de kans dat je dat mis hebt als je 'prince' al niet goed kunt spellen lijkt me aanwezig. |
Citaat:
deel 1 |
Het enige dat ik nog weet van level 3 van prince of persia is dat er ineens zo'n skelet tot leven komt. :(
|
Mja, dat skelet moet je in een gat zien te duwen ja >_>
|
|
Citaat:
|
Eerst moet je dacht ik via rechtsom helemaal naar boven klimmen. Daar moet je een aanloop nemen en dan springen, zodat je aan de overkant aan de muur hangt en op die manier een knop indrukt of zo ?
Dan idd dat stuk met dat skelet, die moet je in een gat steken, en daar ergens aan het einde zit een knop die de poort naar het einde openmaakt. Dacht ik nog te weten. |
Citaat:
Scheelt een hoop nutteloze topics, zoals deze, als het gewoon een x duidelijk op het subforum wordt neergezet... |
Je had dan een enorme sprong die je moest maken, over zo'n gat waar de deur net aan dichtgaat. dus snel springen
Dan zo'n gay skelet die je de afgrond in moet jensen, of omdraaien en wegrennen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
is het inmiddels al legaal om dat spel te downloaden?
(ik dacht dat ja na 10 jaar na de release de spellen mocht downloaden legaal, of klopt dat niet) zoja waar kan je het downloaden? |
PRINS of persia hahahahahahaha :D
|
Uhm, nope nog niet legaal binnen te halen. Op Underdogs hebben ze wel Prince 4D, naar het schijnt een extra moeilijke versie :o
heb deeltje 1 en 2 op me schijf. 2 eigelijk nooit gespeeld. |
En het ging toch ook op tijd dat je zon heel eind moet rennen en als je nie op tijd ben is het hek al weer dicht.
Level 3 is wel 1 van de moeilijkere levels, Alleen dat level voor die gare sultan met dat springen is moeilijker. |
Och, een na laatste level is ook een behoorlijke draak. Vooral als je aan de verkeerde kant klimt en je schaduw je eraf duwt naar je dood toe :o
|
volgens mij bedoel ik die ook ;)
|
Mja, dat is het laatste level als je bedoelt dat je steeds moet rennen met spul dat naar beneden dondert, twerijl de deuren ook nog sluiten :s
Die ik bedoelde moet je langs wat "torens" omhoog zien te komen. |
Aha, tja het is al heeel lang geleden dat ik het gespeeld heb he :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |