![]() |
Hooikoorts
Ik heb nu al een aantal weken een geïrriteerde en verstopt-achtige neus en droge en pijnlijke ogen. Nou vraag ik me af, zouden dit kenmerken van hooikoorts kunnen zijn?
|
Symptomen van hooikoorts:
De verschijnselen zijn jeuk en een branderig gevoel in de neus (m.n. de neusslijmvliezen), frequente niesbuien en een waterige afscheiding uit de neus. Soms is er sprake van een lichte benauwdheid. Er is geen koorts. Staat op dokterdokter.nl Maar volges mij behoren jeukende ogen ook tot de verschijnselen.. alhoewel ik daar zelf geen last van heb ( mijn ogen gaan juist verschrikkelijk tranen) en wel hooikoorts heb. Maargoed, misschien heb je een lichte vorm.. |
Ga naar de dokter en vraag om een onderzoek in het ziekenhuis. Daar wordt dan uitgedokterd waar je allergies voor zou kunnen zijn.
Er zijn middelen voor om het tranen en de jeuk te verminderen zoniet te stoppen. |
Citaat:
|
Er zijn ook hooikoortstopics aanwezig op dit forum. Deze vindj e door simpelweg 'hooikoorts' als zoekfunctie onderaan deze pagina weergeeft. En ja, dit kan hooikoorts zijn..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |