![]() |
Wie gaat er zaterdag naar de EO-Jongerendag?
Ben benieuwd.
Ik wel iig, ookal ben ik atheïst :cool: |
Jah ik ga er ook heen met wat vrienden :) !
|
Ik wou er ook heen maar ze hadden geen kaartjes meer voor het veld... :(
|
E.O. Jongeren dag ? :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
was da voor iets?
|
E.O. Jongerendag........
De hele dag liedjes zingen over god de almachtige. Whahahahahahahahaha!!!!!! :D |
nopez...
|
ligt eraan wat voor bands ze regelen... kijk als ze nou The Insyderz regelen en MXPX ofzo :D dan kom ik wel ff langshobbelen :) schijt aan dat het iets met het christendom te maken heeft, de sfeer is volgens mij wel relaxed en ik hoef niet gelijk gelovig te worden ofzo :eek:
|
Nee, daar ga ik niet heen.
Waarom niet? Omdat ik de fantáástische CD: Songs 4 Worship al heb!! God is awesome! Celebrate jesus! ... HUM Nee, dat gedoe trekt mij niet zo. Maar, komt P.O.D? Dan wil ik er heel misschien nog wel een keer over nadenken, ze lijken me wel leuk live. Als jullie willen meeten: ik ben die ene in dat Bad Religion shirt! |
dees is al oud... eo jongerendag is al geweest
|
hij is al lang geweest. Ik ben er niet naar toegeweest en was dat ook niet van plan. Het trekt me niet.
|
Citaat:
|
Nee, de muziek daar is meestal waardeloos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Probeer Tool, Radiohead, Flip Kowlier, Bob Dylan en Bloodhound Gang (:p) maar eens. |
mijn zussen zijn heen geweest en vonden het helemaal te gek. Okay, dat er een preek enzo wordt gegeven is wat minder. En dat ze op tv de liedjes met NEDERLANDS ondertiteling afbeelden terwijl het in het Engels is? Tja, dat is ook wat minder maar verder lijkt het me super!
|
wat doen ze daar dan behalve jezus aanbidden?
|
Citaat:
|
Ik ben d´r ook heen geweest en ik stond helemaal vooraan :D Nou, was best wel kicke hoor, vooral Delirious ofzo.. Best wel cool
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |