![]() |
tip: Mastodon
ik kom ook maar weer eens met een tipje dan..
en wel de band Mastodon..een band op het Relapse-label die net sinds een weekje z'n debuut full-length heeft uitgebracht genaamd "remission". Ze hebben 2 jaar terug een ep-tje uitgebracht genaam "lifesblood" maar die was nog wat minder uitgewerkt en de band was toen nog maar 3 maanden bij elkaar. Mastodon bestaat uit 2 ex-leden van de band Today is the Day (noise-core) die wat meer hun eigen muziek wilden maken. (zoals wel vaker) De muziek valt te omschrijven als een mix van veel stijlen metal (zoals bij wel meer Relapse-bands). Thrash, death, grind, stoner, prog.. het komt allemaal een beetje terug maar de band weet er een perfecte mix van te maken die nooit geforceerd overkomt. Luistertips van remission zijn: Crusher Destroyer, Workhorse, Trilobite, Mother Puncher, March of the fire ants. Van lifesblood: Shadows that move iig is dit tot nu mijn cd van het jaar dus ik ben erg benieuwd wat mensen op dit forum hier verder van vinden.. tjek it aut :D |
:D Uitstekende cd! Ook het artwork ziet er erg cool uit. Vergt wel enige gewenning want het is niet echt recht-toe-recht-aan muziek!
|
et klintk als een powermetal band :)
maar kzal der es wat van downloaden (y) |
Citaat:
|
'k dacht ff dat deze topic ging over een masturbeer-marathon maar helaas :D
|
*omhoog*
|
oooeeeeehhhh, dit klinkt KOEL!
Bedankt CL1 |
Citaat:
|
klinkt best wel lekker ja:)
moet et denk ik nog wat vaker of meer van horen, maar et zit wel snor :p |
Nou dan up ik deze, kan de andere dicht, omdat deze uitgebreider is.
Wilt u zo vriendelijk zijn wat muziek door te passen, aangezien ik nog steeds niks van irc snap... |
Citaat:
|
kben nu ook wel benieuwd naar mastodon.....
moet maar even of mirc kijken... |
Heb dr één nummer maar van op mijn pc staan, veel te weinig.
Heb de cd toen gehoord, en dat was errug goed! Maar moet nog eens wat vaker en vooral méér luisteren om er iets zinnigers over te zeggen |
goede cd! Zit veel in.
ik ben lennart dankbaar voor deze tip (Ja lennart, je kende ze al van de mini-cd :P) |
*late reactie*
Ik heb inmiddels beide albums van hun, dit is echt goed!!!! Vooral March of the fire-ants Trampled under hoof. Ze zouden toch ergens in November ook naar Nederland komen? :confused: |
stonden eerst bij de verwacht lijst van 013, ja... maar die is mooi weer aangepast en geen Mastodon te vinden... :( Anders was 'k er geweest. Wie weet komen ze nog...
|
Citaat:
Verdomme! |
ze zitten op Relapse, en ik lees death, thrash, grind, dus dat moet wel een garantie voor succes zijn. ik check et/
|
Citaat:
Toch moet je het iig even tjekken ja! |
Citaat:
Mastodon klinkt heel lekker, beetje schreeuwerig, wel goed agressief. |
Ken het sinds kort pas, en ik schaam me.
Die drummer is echt een held! |
waar is die up goed voor? :(
wel geniale band ja, aqua dementia<3 |
Citaat:
|
Ach, nu ie toch ge-upt is, zal ik mijn props ook maar even geven aan dit gezellige orkestje. Check hearts alive (y)
|
Volgens mij heb ik ze eens met Evergrey samen gezien.
|
Nog nooit iets van gehoord, maar ik vind dat het eens tijd wordt. Op Graspop mogen ze zich aan me bewijzen.
|
Ik heb ze toen ook live gezien, maar ik kan me er weinig van herinneren, behalve dat ze vrij technisch waren. Dat album met dat zeetafereel op 't frontje was ook smakelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Binnekort staan ze voor 9 euro in de W2 :)
Inderdaad vette band, heb ze al een keer live gezien, drummer is echt geweldig (y) |
Present in w2 (Y)
Overigens las ik ergens dat ze in de herfst de studio weer in zullen duiken. |
9 juni staan ze ook weer in Metropool. Ik ben er zelf niet bij want dan moet ik naar Dredg.
|
Citaat:
brute up trouwens dit, ik was echt wel die eerste met deesj bent aight. :p |
Citaat:
Om nog enigzins een ontopic schijn te houden, ja Mastodon is gaaf ja :cool: |
Citaat:
ze hebben trouwens bij Warner getekend, ik denk dus niet dat ik mijn schoenen op hoef te vreten (zie ander door mij geopend mastodon topic :p, ik weet niet exact welke te lui om op te zoeken) en nu slapen.. ik had al lang in bed moeten liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
als mijn OV het toelaat ook aanwezig in w2 :o |
Citaat:
|
mmmm ik heb ze gezien voor progamma van slayer vorig jaar in ahoy was goede show vette nummers (y) (y) jmmr dat ze maar een half uurtje speelde
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |