![]() |
voor welk team ben jij (WK)
Ik dacht dat deze topic er wel zou zijn, maar ik zie hem dus nergens :confused:
Ik open hem dus wel ff Voor welk land ben jij, en waarom? Ik voor Amerika, meerendeels omdat ik op een amerikaanse school zit en al 5 jaar omringd ben door amerikanen, en ook omdat ik merkte dat ze vandaag hard hun best deden en ze het tich keer beter deden dan 4 jaar geleden, ben dus wel trots op ze:) ze verdienen het wel op te winnen! |
Ik voor Zuid-Korea vanwege de beleving, Amerika vanwege O'Brien (ajacied) en Argentinie voor t voetbal :cool:
|
België:) (y) :cool:
Ierland :D :p :D |
Italië
Ze hebben in mijn ogen het meest complete team. Ze hebben een goede keeper, hele goede verdedigers hard werkend en creatief middenveld, en erg goede aavallers Vieri, Totti, Del Piero, Inzaghi Gewoon het beste team |
Owja, mocht België om de één of andere duistere reden eruitgekickerd worden dan ben ik voor Italië.
Forza Italia Totti for president :D |
Argentinie, k vind hun het attractiefste voetbal spelen, met spelers als batistuta, veron en crespo (y)
|
Citaat:
|
1) België
2) Argentinië 3) Kameroen/Senegal |
1. PARAGUAY!!
(2. Zuid Korea) Argentinie sucks!!!!!!!!!!!! |
slovenië en senegal :)
|
Italia!!
spelen het mooiste voetbal (en hebben altijd weer de mooiste shirts, sjeez was het shirt van buffon dit keer ook belachelijk mooi : ). ben altijd sowieso voor italie. (heb vanaf wk '94 ook alle thuis shirts van ze) |
ik bekijk t per match
|
frankrijk zuigt
|
Italie
|
Zuid-Korea en Japan
Geweldig toch? 50duizend kleine Aziaatjes die helemaal gek worden als de bal al over de middenlijn komt Ik spring voor Japan en Korea!!! |
engeland
|
Citaat:
kan oranje nog wat van leren |
Denemarken...(als egte PSV°er zijnde....)
< en La Belgique en ik wil dat Frankrijk afgaat als n gietur |
Duitsland, vooral omdat iedereen tegen hun is en omdat ze nu gewoon goed en ook mooi spelen.
|
voor wie ik wel ben:
argentinie spanje portugal omdat ze allemaal leuk voetbal spelen voor wie ik absoluut niet ben: frankrijk duitsland heb gewoon wat tegen die landen. hebben altijd geluk |
ik voel wel wat voor
senegal kameroen engeland zweden italie ierland zuid korea japan en een teringhekel heb ik aan frankrijk en de finale wordt overigens zo goed als zeker argentinie - italie |
Citaat:
|
Zuid-Korea
en in mindere mate japan :o |
ik ben een neutrale suporter met een zwak voor afrikaans voetbal, dus ben ik eigenlijk voor nigeria, maar die zijn niet zo heel goed meer, dus word het kameroen
|
zweden
|
Citaat:
Al vind ik Inzaghi wel wat minder, maar ze hebben Delvecchio en Montella ook nog :) |
België, Argentinië, Spanje, Italië en Zweden
|
Citaat:
|
Zuid-Korea, Japan en Kameroen
|
Ik denk dat Argentinië wereldkampioen wordt, en Italie gaat er dicht bij zijn...
Maar supporter dus voor Belgie vermits Nederlander er niet bij is. Natuurlijk is het niet logisch dat die ver geraken. Maar ik supporter vooral voor goed voetbal maakt me niet uit welke landen die wedstrijd brengen. |
Engeland en Denemarken(tomasson)
|
Kameroen en belgie, maar ik vind Denemarken ook altijd wel een sympatisch ploegje hebben.
|
Zweden, en Senegal is ook wel leuk.
|
Voor Denemarken, Senegal (vooral na de overwinning op Frankrijk) en Engeland
|
Supporter van Spanje nu Nederland er niet bij is :)
En ik heb gezegd dat Spanje - Argentinië de finale zou worden, maar wie er wint weet ik niet zou wel leuk/spannend zijn :) |
Costa rica, helaas zullen ze niet al te ver komen maar ach....
|
ben nog steeds voor NEDERLAND :D :D :D Maar goed kzou het leuk vinden als Zuid Korea wint!
|
Zuid-Korea... niet dat die Koreanen me iets boeien, maar ik vind alle ophef en ophemeling van Guus Hiddink wel leuk. :)
|
Ik ben voor Italie.. alhoewel ik de overwinning aan Zuid-Korea en Ierland ook wel gun...
|
belgië, all the way
|
Portugal, Denemarken of Ierland
Iig niet Frankrijk, heeft wel genoeg gewonnen en ik heb t niet zo op hen. Of een outsider lijkt me wel leuk, Senegal ofsow, wat niemand iig verw8. |
Citaat:
:D :D :D :D Oranje baalt en Hiddink straalt! :D :D :D :D |
Ik ben ook wel een beetje voor Zuid-Korea, vooral voor hun coach :D
|
Citaat:
|
ik waag een gokje op Engeland(niet alleen omdat ze van argentinie hebben gewonnen) omdat er een logica inzit
|
mjah... ik ben voor niemand... Ik ben alleen ANTI teams die als favoriet worden uitgeschreven. Ik heb het al eerder gezegd, dat Frankrijk,Brazilië en Argentinië er in de 1e of 2e ronde uit zullen liggen. Ik ben misschien nog het meest voor Turkijke, keiharde werkers, leuke combinaties, schitterende individuele acties enzovoorts. Brazilië heeft nog kans om kwart-finale te halen denk
|
Citaat:
|
- België, tsja staan toch het dichtst bij de Nederlanders :p zelfde taal..
- Zuid-Korea om hoe ze spelen en hoe het publiek reageert, geweldig :cool: en tsja verder... het is wel leuk als een 'favoriet' verliest, als Frankrijk er straks uitligt :D |
Citaat:
|
Citaat:
GAdverredamme!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |