![]() |
[Foto] mening
|
ik voel me lichtjes geïntimideerd.....
(en vind dat nog leuk ook :D :evil: ) |
ik vind het best mooi eigenlijk!
Ze ziet er lief uit:) |
Zo'n korrelige foto past meer bij een duistere omgeving naar mijn mening.
|
ik vind m eigenlijk wel erg geslaagd, mooi dat ie niet zwart-wit is maar met bruintinten (y) verder zou ik 'metaldready' weglaten, maar goed ligt er natuurlijk aan waarvoor je de foto gebruikt...
|
Citaat:
|
Ik hou niet zo van sepia.
|
zwaar vet :D
maar in mijn ogen: http://img87.echo.cx/img87/2517/aaaaahja5zd.jpg zijn die 2 plekken nogal kaal^. Maarja de ene vind zus en de ander zo |
Ik vind em ook erg mooi, maar ben het ook wel met M-Bas eens over de kale/ lichte plekken
|
mooi meisje :)
Alleen vind ik het bij de hoofd wat minder. Het is zo hoekig dat het net lijkt of daar geknipt is (met bijvoorbeeld photoshop;).) |
Ohja, jij hobbelt regelmatig langs in Nijmegen. Hoewel je dan meer kleren aan hebt, bummer zeg. :\
|
Citaat:
|
mooie foto, maar de bovenkant is wat slordig uitgeknipt.
|
Citaat:
|
uitgebeten ja. en die korrel vind ik ook niet passen. volgens mij is hij zonder korrel ook nog onscherp.
|
http://img76.echo.cx/img76/4556/voorbeeld0it.png
ik keek weer eens naar de foto en wat mischien wel een leuk idee zou zijn: Kraaie veren over de schouders laten lopen, dan vul je die plekken * de schaduw zal het wel mooi opvullen. + het past bij de stijl denk ik |
tja, leuk, maar erg jammer dat het bij haar haar en schoen er zo uitgeknipt uitziet, niet erg als je dat doet, maar doe het dan goed zodat het nie zo opvalt! :P
ow en zoiets werkt vaak ook beter met een foto waar wat meer donkere vlakken in zitten....zodat je wat meer contrast krijgt, nu zijn sommige plekken gewoon weg te leeg. Of het moet de bedoeling zijn geweest! :P |
Citaat:
(is ze trwns single? :D ) |
wansmaak alert
beep beep |
spread 'em.
|
Citaat:
|
het lijkt net alsof ik dat meisje ken
komt zij uit ridderkerk?? en heet zij elianne |
Heel mooi, maak de lichten in photoshop anders wat donkerder dan zie je meer van die linker arm en vind ik ( maar das natuurliijk persoonlijk) mooier. Dan zit er nog wat meer zwaarder contrast in maar blijft het sepia.. wat voor fotorolletje heb je gebruikt? ilford ehhm c45.. naja iig die zwart wit die je ook met kleurenmachine kan laten ontwikkelen...
|
digitale camera gemaakt..
inderdaad donkerder maken, zodat die witte plekken weggaan, maar dan wordt het gezicht ook erg donker en dat was niet zo mooi.. :s en M-bass dat vleugelidee is wel kix ghehe..denk alleeen niet dat dat kan.. :) |
Waarom geen donkere achtergrond?
Ik zou voor een ander font gekozen hebben, maar dat is persoonlijk. Voor de rest wel mooie compositie, maar je kijkt wel erg lief ;) |
Zeer geslaagde foto.
Een duistere omgeving zou ook passen maar de witte achtergond doet het voor mij echt wel. Dat veren idee lijkt me wel wat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |