![]() |
Welke gave zou je kiezen?
Je mag kiezen uit volgende 'gaven':
1. Je kan met één vingerknip zijn waar je wilt zijn. Heb je zin in de zon? *knip* Je bent in het zuiden van Spanje! Wil je naar je vriendje/vriendinnetje die in het buitenland zit? *knip* Daar zit je dan! Geen zin om met de trein naar de stad te gaan? *knip* enzovoort :) 2. Je bent onzichtbaar. Je kan iedereen begapen zonder dat ze het merken, je ziet dingen die je anders nooit zou zien. 3. Je kan vliegen. Je fladdert wat met je armen en hup, daar ga je. Je vliegt als een vogel door de lucht, of als Superman, stoer met je arm naar boven! Welke zou je kiezen? Ik zou optie 1 kiezen. Onzichtbaar zijn lijkt me niet altijd even prettig (ga maar eens toegeven dat je iemand hebt zitten bespieden :o) en vliegen... Ja, wil ook wel! :) Maar liever 1. Of is er iets anders dat je leuker zou vinden? |
Hm, ik twijfel! Het zo moeilijk! :o
|
Vliegen!
De rest boeit me niet zoveel, ik ben niet zo nieuwsgierig dat ik onzichtbaar wil zijn. Ik vlieg liever dan dat ik met mn vingers knip, veel leuker. :) |
Ik ga het zeggen Walter. 1.
|
Ik kan niet kiezen tussen 1 en 3.
Maar ik denk toch 1, want dat zou gewoon zó handig zijn voor volgend jaar als ik in Utrecht ga studeren:p En vliegen doe ik weleens, in mijn dromen, zo gaaf:cool: |
Optie 1. Dan kan ik mensen alsnog begluren; zodra ze doorhebben waar ik verstopt zit, knip ik mezelf ergens anders naartoe. En waar is vliegen nog voor nodig als het rechtstreeks kan?
|
Oh wacht. Ik kan niet in m'n vingers knippen. Ehm...
|
Onzichtbaar, denk ik.
Of anders vliegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vliegen!
|
Citaat:
|
opgave...
(hilarisch) |
onzichtbaar zijn
|
Met een vingerknip je verplaatsen.
Ik ben enorm lui en ben enorm afhankelijk van het stedelijk openbaar vervoer. Ik woon bijna in de metro. En helaas is dat geen grap. |
anders namelijk: onsterfelijk zijn
|
Vliegen natuurlijk! hoe heerlijk vrij te zijn zonder vleugels, je niet te hoeven houden aan geometrische straatpatronen, of je hoeven te ergeren aan verkeersperikelen (files, bumperkleven etc)
Misschien komt mijn keuze voort uit mijn superioriteitsdrang, overzicht houden is altijd leuk, en over de wereld kijken als een auctoriele vertellen ook :) |
Citaat:
En op welke leeftijd wil je dan onsterfelijk zijn? Nu? Op je 30? Of wil je echt 248 jaar worden? |
Citaat:
|
Helaas zijn deze gaves onmogelijk, dus is het niet relevant om daarover te discussieren.
|
Citaat:
|
2. Je bent onzichtbaar. Je kan iedereen begapen zonder dat ze het merken, je ziet dingen die je anders nooit zou zien.
Lijkt me handig als je mensen in de gaten wilt houden of gewoon moment van schaamte kan je onzichtbaar zijn. :bloos: |
Citaat:
|
Met een vingerknip verplaatsen.... lijkt me geweldig handig en tijdbesparend. Je kunt dan echt zo veel meer doen op een dag :)
Alleen kan ik ook niet met mn vingers knippen :o |
Citaat:
|
Ik wil wel onzichtbaar zijn. Daar heb je tenminste wat aan in het dagelijks leven.
|
vingerknipgedoe, kom ik misschien eens op tijd...
|
onzichtbaar
|
Citaat:
|
Met een vingerknip jezelf kunnen verplaatsen lijkt me toch het meest praktische van allemaal. Stel je je maar voor... veel sneller dan met het vliegtuig, veel goedkoper...
|
Citaat:
|
Kunnen vliegen
|
Kunnen vliegen :)
|
willen vliegen, en dan kan je gelijk ook in een bijna-vingerknip ergens anders naartoe.
Eigenlijk lijkt me dan onzichtbaar vliegen nog het beste. moeilijke keuze |
Tijd regelen
|
1 denk ik.
als ik ontzichtbaar zou zijn dan zou ik denk ik achter dingen komen die ik niet wil weten/zien. |
Citaat:
|
Optie 2 lijkt me na verloop van tijd wat eentonig worden. Telkens dezelfde dingen zien die mensen doen, *gaap*. :P
Optie 3 lijkt me ook voor even leuk, maar na een tijdje wordt het zo gewoon als lopen en mja, dat is wel handig, maar je kán al lopen, dus óók nog kunnen vliegen lijkt me niet zo noodzakelijk. Maar optie 1 lijkt me heerlijk :) *knip* en ik ben waar ik wil zijn. Dat gaat nooit vervelen, je komt nooit meer te laat ergens, je bent enorm vrij. Wil ik even tien minuten naar Parijs? *knip* en ik ben er :) Heerlijk! Dus ik ga voor optie 1 :) Een andere handige kracht kan ik zo snel niet bedenken, optie 1 lijkt me vreselijk fijn en handig :) |
Ik zou wel willen kunnen vliegen.
Of trouwens...het lijkt me ook wel leuk als ik alle talen van de wereld zou kunnen spreken. :D Niet dat ik er wat aan zou hebben (misschien voor op vakantie) maar gewoon om het te kunnen. |
Vliegen. Sowieso lijkt me dat heerlijk. En ten tweede kun je je ook nog eens snel verplaatsen, dus ben je bijna bij 1 :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontoppic, 2, absoluut, wanneer ik onzichtbaar ben kan ik overal zijn en kan ik gratis reizen (1 en met creativiteit is dat ook 3). Dus 2 is ook 1 en 3. |
Citaat:
en daarbij zullen er dan zoveel mensen om je heen zijn die je ziet doodgaan... |
Vliegen, lijkt me het handigst en vooral het leukst! Vroeger droomde ik altijd dat ik door mijn slaapkamer kon vliegen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kunnen vliegen, dat lijkt mij de ultieme vrijheid. Ik droom ook altijd dat ik vlieg.
|
vliegen, met een vingerknip verplaatsen is dan niet nodig, kun je gewoon vliegen, duurt alleen misschien iets langer :P
|
Onzichtbaar zijn lijkt me wel fijne gave.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |