![]() |
Klaar komen
Hallooo mensjes vriendjes en vriendinnetjes... Ik heb sinds een tijd weer een vriendin waar ik ook sex mee heb. We genieten er beide erg veel van en het is erg intiem:)
Togh zit ik met een vraag want zij komt 1 á 2 keer klaar, soms 3 keer, hoe zit het bij jullie. Hoe vaak Kom(t) jij/zij klaar tijdens de sex? |
Citaat:
Ik kom heel evrschillend klaar, de ene keer niet of 1 keertje de volgende keer doen we er langer over en kan ik zo 5 keer klaar komen. Er zijn hier al een aantal topics over, kijk ook even met de zoekfunctie voor oudere topics. |
Zoiets als jouw vriendin; ligt eraan hoe lang we bezig zijn en wat we zoal doen.
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Dan praat je er met haar over, dan kan ze jou misschien nog dingetjes bijbrengen om het nog veel fijner voor haar te maken. Maar met 1-2, en soms zelfs 3 keer zal het heus al wel goed zitten, maak je niet druk:).
Bij mij is het verschillend, afhankelijk van hoelang we bezig zijn, met wat en hoevaak; meestal 1 á 2 keer, vorige week zat ik ineens op 5 keer, waarvan 3 keer vlak achter elkaar:d:| |
nooit
|
als ze klaarkomt en nog meerdere keren ook dan zal ze het écht wel lekker vinden hoor :D
meestal 1 keer, vaak ook 2, af en toe 3, soms 4. |
Nou ik vind dat wel vaak hoor, ik kom meestal 1 keer soms helemaal niet. Dus maak je maar geen zorgen..
|
Citaat:
|
Ligt eraan hoe goed hij zijn best doet.
|
Citaat:
|
Dat hangt van mn vriendje af...maar ik denk wel erg veel :evil:
|
Citaat:
|
dat is verschillend ene keer veel andere keer weinig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch alleen maar mooi dat ze er van geniet?
Somebody Special die graag meerdere keren klaarkomt |
Citaat:
|
1x per keer
|
Hm ik schrikbarend weinig if you must know
|
tussen niet en 2 keer in...
bijna nooit dat ze compleet niet klaarkomt, heel soms dat ze 2 keer komt. Meestal dus 1x, en ik ook. Je vriendin heeft het dus goed, aangezien maar heel weinig vrouwen (zo'n 25%) kan klaarkomen tijdens de seks is dat zeker goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |