![]() |
een graffiti op je kamer
voor de luttele somma van 50 euroos kom ik helemaal afgereisd
om iets leuks op je kamer of je keuken of weetikhetwaar te maken. als je intresse hebt stuur je me een priveberichje of mail naar getyptnie@hotmail.com (y) |
Hmmm.....mss handig om wat door jou gemaakte graffiti te posten, zodat we je skill kunnen beoordelen?
|
Citaat:
|
Inderdaad, geef mij eerst maar een paar foto's van eerder werk voordat ik een muur van mijn kamer op offer:o Dacht er eigelijk aan om het zelf te gaan doen, maar ik waag me er toch maar niet aan:bloos:.
|
Als je nou wat laat zien heb ik misschien interesse.
|
Citaat:
same here |
Het punt is gemaakt, laten we even een reactie afwachten ipv dit hele topic vol te zetten met hetzelfde verzoek.
|
ben benieuwd, als ik je werk mooi vind heb ik misschien nog wel een klusje voor je...
|
hoort dit niet op vraag & aanbod? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben heel beniewd hoe jouw kunsten eruit zien :)
|
Citaat:
|
laat eens wat zien wat je gemaakt hebt
ik doe het ook en wil weten of je concurrentie bent :P OW EN IK DOE HET GRATIS!!! (alleen bussen moet je betalen en inleveren offcoz) |
Citaat:
|
laatste opdrachtje was dit:
http://www.xs4all.nl/~itjen/work/kids.gif kinderkamertje, brad & nash moest ik in graffiti letters maken |
Citaat:
|
@RockaholiC: Open je eigen topic maar. Misschien komt de TS nog terug en dan staat zijn hele topic vol met jou dingen.
@iedereen: Laat dit topic gewoon voor wat het is. :) |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vo9lgende week klets ik der wel een aantal fotooz op
|
Maar doe je ook tekeningen? Ik ken misschien wel iemand, die wilt een afbeelding van flinker fred op zijn kamer :)
deze: http://www.fanmarkt.de/catalog/images/541188_2.jpg |
kwoonkraak nog ff zonder stroom en al hakda kheb geen eige pc dus ik kijk alleen bij me ouders
snapteeeeeeeeeeuuuuuuh |
Citaat:
|
Als je nou gewoon ABN zou typen ipv die neppe "kijk-mij-ik ben-een-vette-gangster" zooi, dan zou je denk ik iets meer klanten trekken :nono:
|
Citaat:
pm maar |
Citaat:
serieus, :( |
Als je zo lomp loopt te doen heb ik denk ik geen klusje voor je....
|
Citaat:
|
TS mag een nieuw topic openen met duidelijke informatie en met normaal typgedrag.
Iedereen die nog meer zijn diensten aan wil bieden mag een eigen topic openen. Deze gaat dicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |