![]() |
50 jarig huwelijk
beste mensen,
hoogstwaarschijnlijk zit ik hier verkeerd, maar ik weet echt niet waar ik deze neer moet zetten, deze leek me nog het "meest" passen. mijn probleem: mijn opa & oma vieren in oktober hun 50-jarig huwelijk, en hebben mij gevraagd om een kaartje te ontwerpen met daarop uitnodiging. Het ontwerp lukt me wel, het probleem is de inhoud. Hoe begin ik zoiets? En dan is er ook nog het punt... tot een bepaalde tijd is iedereen welkom, erna is een besloten diner... hoe maak je zoiets "volgens etiquette" duidelijk? sorry voor wanneer ik hier fout zit.... |
Volgens mij hadden ze beter iemand anders kunnen vragen :D.
|
dat weet ik wel zeker haha :o
maar nu ze me toch hebben gevraagd, wil ik op zn minst wel iets laten zien wat ergens op slaat.... vandaar :). dus vandaar de roep om hulp :s |
www.gangstersball.tk
Daar staat gelijk een uitnodiging 'volgens etiquette'. Laat voor de rest de etiquette varen, dat maakt het alleen maar geforceerd. De titel moet natuurlijk met het thema en de geaardheid van het feest te maken hebben... |
Citaat:
ik doelde meer op een "rondstuur" uitnodiging... en dan de versie die "iedereen" altijd stuurt, dus het kleine "openvouw" kaartje van +- 20 bij 7 cm. Met voorop een foto van de bruiloft, en binnenin dan de tekst. Punt is dat ik het wel volgens de etiquette wil doen, maar voor de verandering wel "iets" anders. Maar... feit is dat ik a-creatief ben, en er hier *hoop* mensen zijn die dat 100x beter kunnen dan ik. Met name, hoe maak ik duidelijk dat de helft vd familie halverwege vriendelijk (doch zeer dringend :o) wordt verzocht het pand te verlaten. Kortom, wie helpt deze a-creatieve persoon die toch creatief wil zijn ;)? |
Het was gewoon een kaart-uitnodiging hoor(A)...
|
Citaat:
maar to the point... ik heb nog maar 2 dagen... hellup.. :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13. |