![]() |
elfje :)
|
Misschien kan je meer in een topic zetten, zo wordt het wel wat veel.
Ontopic: Ik vind hem vrij saai eigenlijk. Hij is ook vrij stijf. |
:( jammer, hmz wat zou dan erbij mooier vinden?
|
Ze staat idd wat stijfjes en ik dacht eerst dat ze robotarmen had oid.
Een spannendere uitdrukking zou al een stuk beter zijn. Ik denk dat het grootste probleem is dat je waarschijnlijk in de anime richting wilt gaan maar daar slaag je niet helemaal goed in. |
Citaat:
|
mooi ! (y)
|
ik vind et wel wat hebbe hoor :D.. mooi
|
als t een meisjes-elfje voor moet stellen, zou ik het gezicht wat vrouwelijker maken, vind t nu net een man eigenlijk :bloos:
En armen zijn/waren wat stijfjes ja.. verder juist wel leuk zo, niet zo heel standaard voor een elfje :) |
Citaat:
*an ders had het wel borsten gehad* maareh mja ik vind die standaart elfjes nooit mooi :S |
Citaat:
hehe oke, werd nogal in de verwarring gebracht, omdat hier ook over "ze" werd gepraat :bloos::p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi , als je hem zou inkleuren zal hij leuker worden denk ik (y)
|
Ik vind de vleugels mooi, vooral. Wat meer kleur, desnoods gewoon wat meer grijstinten, zou leuk zijn.
|
http://img266.echo.cx/img266/8085/elf27gy.jpg
hier is ie dan :o |
als ik ff comments mag leveren.. :o
de ogen kloppen niet helemaal, de irissen dan zeg maar.. de rechter moet meer naar beneden.. of de linker juist was kleiner en meer naar boven, lijkt me eigenlijk nog mooier voor zn blik in zn ogen.. de linker iris zou mssn ook nog wat meer naar links kunnen? :o de neus is een beetje hoekig.. denk dat als je de neusvleugel iets veranderd, het al meer klopt... iets boller maken.. De onderlip is nogal dik, wel sexy hoor :p, maar zou t misschien aan de rechterkant ietsje dunner maken... voor de rest vind ik t heel knap gedaan! :eek: (y) :) |
Citaat:
ogen : mee eens *ziet het nu pas :bloos: lip ^_^ goed dat je het zegt |
Citaat:
&ke dan ^^ |
Citaat:
*1e elf vond ik geweldig maar nu echt zo'n standaart geval* |
Citaat:
nee, vind de eerste elf geen standaard geval hoor! t gezicht en de haren misschien iets, maar verder: nee nee nee :p |
Citaat:
|
Vind het wel wat hebben, maar ik denk dat er wel wat meer uit te halen valt... neem de tijd, trek 'm over in illustrator, beetje inkleuren met photoshop en misschien een paar filters (met nadruk op een PAAR, doe dus niet zoals ik en ga elk knopje indrukken dat er een beetje interessant uitziet :p :bloos: ) en dan moet je es kijken wat er gebeurt (y)
|
Citaat:
waarom altijd dat kleuren-met-de-computer? :( |
Citaat:
Makkelijker Tijdbesparend Geen vieze vingers Welcome to the computer age |
zelf vind ik het knapper als je het int echt kan inkleuten maar ik heb geen photoshop ofzo *spaart voor een super pc ff*
(y) en dan ga ik leren photoshoppen enzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |