![]() |
WANNEER is de meeting
Wanneer wordt de meeting gehouden?
je mag meerdere opties aankruizen. als je sowieso niet wilt komen, kruis dan svp de onderste aan 'ik wil graag klikken'. post even waarvoor je hebt gekozen. xxx fantome |
Ik heb verder geen psychologische problemen, mag ik nu ook komen? :)
|
Citaat:
ik heb ook geen psychologische problemen en ben al op 2 meetings geweest :p... |
Ik mis de optie tussen de examens :P
Want ik heb zowel mondelinge als schriftelijke examens. :) |
Citaat:
|
Citaat:
niet iedereen die hier komt heeft dat :) |
Citaat:
|
hebben jullie trouwens gestemd?
|
Citaat:
Laat ik eens gek doen en is langskomen. :cool: |
Citaat:
|
Ik heb net gestemd:
op een vrijdag, zaterdag of zondag (maar tijdens de vakantie kan het ook doordeweeks, als ik dan kan tenminste) ik kan deze week nog (niet dat ik verwacht dat er deze week nog een meet komt:):p) in de week van 6 juni t/m 12 juni in de week van 13 juni t/m 19 juni in de week van 20 juni t/m 26 juni in de week van 27 juni t/m 3 juli in de week van 25 juli t/m 31 juli en ik heb ook nog meerdere opties aangevinkt;):P |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Ik klik graag dingen aan'! :D Je hebt aan me gedacht! :)
|
NA de examens tot aan de laatste week van juli kan ik :)
|
Nou, als het enigzins dichtbij is wil ik misschien wel komen. :p
|
Wat mij betreft hangt t ervanaf wie er komen en of ik dan niets anders heb
|
maakt me niet uit, maar iig ná de examens
|
Citaat:
|
Op dagen dat ik met mijn weekend OV vrij kan reizen, kan ik ik sowieso komen, verder ben ik ook best flexibel :o
|
Citaat:
tenzij je echt zoiets hebt van 'ik ga er geen tijd voor maken' :) |
Ik wil wel komen maar hangt er vanaf waar het is, wanneer en wie er komen. En of ik kan op die dag. Het maakt mij dus verder niet echt uit wanneer het gehouden wordt/.
|
ik heb aangeklikt:
op zaterdag of zondag (andere dagen kunnen misschien ook wel maar dan kan ik niet vroeg en woensdag kan helemaal niet) in de week van: 6-6/12-6 20-6/26-6 27-6/3-7 en ik heb dus meerdere opties aangeklikt. |
Ik heb geen speciale voorkeur. Ik heb geen examens en ik principe zou ik elke dag kunnen. (behalve dan de dagen waar ik al iets op heb, maar dat zijn geen vaste dingen) Liefst niet in het weekend. Als er een datum (en plaats) vastgesteld is, zie ik dan wel weer of ik kan en of ik zin heb.
|
Ik heb gestemd voor
'op een zaterdag' en 'op een zondag' Als het op een zaterdag of een zondag is weet ik nog niet zeker of ik kom (hangt ook af van waar het is), maar als het op een andere dag is kom ik zeker niet. |
Ik heb geen flauw idee wat ik aan moet vinken.
Ik kan namelijk NIET op: - 11 juni, 17 juni, 19 juni, en vanaf 8 juli elke vrijdag zaterdag en zondag in juli niet. - Op de dagen dat ik examen heb (23,24,25 mei + 1 en 2 juni) Ik kan WEL: - De rest van juni - De eerste week van juli tot en met de 8ste - in het weekend voor of tijdens de examens maar dat is qua planning niet meer haalbaar lijkt me. - In juli op doordeweekse dagen, maar ik heb geen idee hoe de zomervakanties dit jaar vallen. - In augustus Maarja.. wat moet ik nu aanvinken dan? :p |
@ aragnabite, je kon op 'geen van bovenstaande opties' klikken.
|
Citaat:
En in feite kan ik wel in elke periode die aangegeven staat, maar niet alle dagen in zo'n periode. ;) EDIT: Ik heb gestemd op de 2 weken waarin ik zeerwaarschijnlijk elke dag kan. in de week van 20 juni t/m 26 juni in de week van 27 juni t/m 3 juli |
De meeste mensen klikken gewoon graag dingen aan! :eek:
|
Citaat:
|
1e twee weken van juni komen me het best uit.
|
maakt me niks uit.
pas als ik iets weet van jullie weet kan ik zeggen of ik kan komen. heb geen examens ofzo maar nog wel wat les. ik kom toch wel... (hoop ik) |
Vrijdag/zaterdag/zondag
In de week van: 23-29 mei / 30-05 mei/juli (maar dan niet 3 juli want dan kan ik niet..) / 20-26 juli |
Nou, das duidelijk, vrijdag 24 juni;)
d'accord? |
Citaat:
what about zaterdag 25 juni? :o |
Citaat:
|
in de weekenden kom ik helemaal niet :p
|
Citaat:
waarom niet? :( |
Citaat:
|
@ ruudje en nijn: naja, misschien wel hoor...
het ligt ook nog aan de datum enzo, maar zeker a.s. maand kom ik niet als het in het weekend is omdat: - mijn ov-kaart niet geldig is - ik moet werken en echt al teveel heb vrijgevraagd (dus vandaar dat ik zei, a.s. maand) - geldtekort :o maar misschien kom ik wel als het doordeweeks is, ligt aan zoveel dingen ;) |
Eigelijk springt 'in de week van 20 juni t/m 26 juni' er bovenuit.
Zou een fb ons inzicht kunnen geven in wie er allemaal waarop gestemd heeft? :o |
Citaat:
|
Citaat:
Verder roep ik kruimel, leonoor of mushu op om idd ff op dat verzoek in te gaan en dan moeten we kijken op welke dag. FF GROOT: DAMES EN HEREN VANAF NU GAAN WE VERDER EEN DEFINITIEVE DATUM TE BESLISSEN VOOR DE PSYCHMEETING DIE PLAATSVIND ÍN UTRECHT. 20 T/M26 JUNI KOMT ER VER BOVEN UIT. DUS KIES DE DAG HIERIN WAAROP JE WEL WILT KOMEN. QUOTE ELKAAR SVP FF ZODAT WE MOOIE LIJSTJES HOUDEN |
Citaat:
Maar nu is de vraag dus nog, op welke dag? In het weekend of doordeweeks? |
Citaat:
Verder maakt het voor mij niet uit wanneer ie is... ik ben zeer flexibel, kwa tijden dan :) |
Citaat:
fantome stemt voor vrijdag. als fantome komt. :o |
Citaat:
|
Citaat:
maar mijn Voordeel-urenkaart doet het altijd (a) :o |
Citaat:
|
Citaat:
dan kan ik het makkelijkste dingen schuiven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |