![]() |
Keukenprinsen en -prinsessen!
Kan jij koken!? :s
|
Nee. :s
|
ja heel erg goed
|
ech wel
|
Hermione en ik hadden t er vanavond nog over en we zijn beide keukenprinsesjes en binnenkort gaan we samen koken iets met heel veel groente want we houden van groente, vooral van courgette!
|
Ik laat Bruce voor me koken, ik kan er zelf niks van.
|
Natuurlijk kan ik koken.
Lang leve emancipatie :rolleyes: :D |
Weinig, maar ik woon nog thuis dus dan mag dat. (y)
|
Citaat:
|
Ja. Ik kan dat. Ik maak vaak biefstuk met port saus, in de schil gekookte aardappeltjes en haricot verts. Of kip met kersen, en zelfgemaakte friet. Of tagiatelle met 3kazensaus en salade. Of een salade met honingyoghurtdressing en geitenkaasmethoning uit de oven. Enzo.
Maar dingen als nasi, bami, spagettie, dat kan ik niet. En ik lust t ook niet. (n) |
Hoort dit niet bij Eten en Drinken?! :s :s
:s :s :s :s |
Ja, maar soms ben ik er een beetje te lui voor. :bloos:
|
ik kan wel koken ja maar vooral erg goed koekjes bakken. en mijn kip met mango, ananas en roomsaus is als de hemel(Y)
|
ik kan me wel redden, maar verwacht geen ****maaltijd
|
een neukmaaltijd? of wat?
|
Citaat:
maar ja ik kan heel goed koken. indonesisch en italiaans amar ook andere dingen zoals salades. ja mijn salades zijn echt de bom; rucola, pijnboompitten, spekjes en geitenkaas. en natuurlijk mn eigen slasaus :cool: |
viersterren denk ik.
en ik kan wel koken. |
Citaat:
|
Ik ben een keukenprinses en ik verleid iedereen met mijn kookkunsten. (Y)
|
Citaat:
Ik kan wel koken maar ik haat het en doe het alleen als er niemand anders is om voor me te koken. Ik kan wel goed cakes en taarten bakken wanneer ik gefrustreerd ben. |
Ik kan friet bakken.
Vind ik voorlopig wel even genoeg |
Citaat:
|
standaard studenten shit (veggie dan) lukt wel
meer......... nope :( |
Yessir!
Ik kook meestal m'n eigen preu omdat ik veel standaard eten helemaal niet lekker vind i.e. vlees-groenten-aardappels doodgekookt en met jus, alle pastasauzen met tomaat en gehakt, grote vleeshompen met vetjes. Verwend ja, en daarom kook ik lekker voor mezelf wat ik wel lekker vind. En verleid ik de boyfriend zo af en toe door een boyfriendproof maaltje voor hem te maken. |
eenvoudige voedzame maaltijden kan ik wel bouwen om mezelf in leven te houden. geen ingewikkelde zooi maar daar heb ik toch geen geld voor (over)
|
ja maar ik ben te lui om te koken
|
ja, alleen vegetarisch en veganistisch :bloos:
|
Citaat:
|
Als ik het wil kan ik het, maar meestal ben ik te lui.
|
ik kan het best aardig ja en ben een culisnol (y)
|
uuh haha nee :s ik ben een ramp in de keuken
|
nee; hooguit de magnetron aan/uit zetten (n)
|
Citaat:
met een biertje.;) ik kan best goed koken btw. |
nee, maar wel eten
|
Citaat:
|
tsja.
pizza bestellen of ik laat daniel pannenkoeken bakken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
koken is romantisch... lekker knuffelen tijdens het koken..
oh en dat zonder je (minimaal) 3 gangen menu te laten aanbranden natuurlijk he? first things first! |
Citaat:
En ik ga zometeen m'n avondeten maken ofzo. Ik weet alleen nog niet wat. |
ja ik kan koken en doe het ook graag.
nu voel ik me een nerd :confused: |
ik kan een ei-bakken, pannenkoekenmix maken, rijst koken, kip bakken, chicken-tonight bij de rijst en kip gooien.
Maar verder kan ik écht niets. Mijn vriend kan dat echt veel beter :) |
ik doe alleen echt moeite om te koken als ik voor iemand anders kook behalve voor mezelf. anders heb ik nooit zo'n zin om uitgebreid te koken en is het meestal ook niet zo lekker.
maar een echte keukenprinses ben ik niet nee...beetje standaard voedsel. |
Ik kan koken ja. Rijst en aardappels en wokken (doe ik heel veel) en spaghetti en zo. Ovenschotels en knorr wereldgerechten (briljante uitvinding) maak ik graag. Mjah, en echte culinaire hoogstandjes zullen het niet zijn, maar het is lekker en gezond en daar gaat het om.
|
tuurlijk kan ik koken :)
ik kook van alles :p |
Ik kan wel koken jah maar of het eetbaar is :confused:
|
vaak eet ik vrij standaart makkelijk voedsel, veel pasta's en rijstgerechten enzo.
soms wil ik me nog wel eens uitsloven, als ik voor iemand kook bijvoorbeeld. dan ben ik best wel een keukenprinses. want ik vind het vaak wel leuk om te koken. ook voor mezelf. maar vaak geen tijd of te lui, of weer eens te weinig geld om fatsoenlijk boodschappen te doen (einde van de maand, 10 euro aan boodschappen of nog minder :p) |
Ik laat mijn sperziebonen telkens te lang doorkoken :'(
|
Ja, ik heb major kook-skills.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |