![]() |
leukste vak
Zouden jullie deze poll even beantwoorden
Het leuskte vak op school.. :confused: |
'Ik vink graag dingen aan'.
Ik bedoel: Geschiedenis. |
De Kantine ---> Shool & Studie
|
Filosofie en die staat er niet bij.
|
Wiskunde is het enige vak dat ik altíjd wel leuk vond, denk ik.
Maar ik zou net zo goed op Nederlands, Biologie of Scheikunde kunnen stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wiskunde vond (en vind ik nog steeds) ik wel een leuk vak, maar scheikunde, natuurkunde en biologie vond ik even interessant. |
Engels.
|
TS heeft het in zijn poll ook over kernvakken.
Of kunnen filosofie, tekenen en muziek dat ook zijn? |
Ik heb wiskunde. Maar economie vond ik ook heel erg interessant. En wat Leonoor ook zei: bij wiskunde vond ik alles leuk, andere vakken hadden onderdelen die interessant waren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou maatschappijleer willen kiezen, maar dat staat er niet bij. Daarom heb ik nu voor mijn 2e keus, wiskunde gekozen.
|
Scheikunde.
|
Ik kan niet kiezen tussen geschiedenis en nederlands :o .
Maar ik heb toch maar geschiedenis gedaan. |
CKV2/3.
En ja, dat is een 'kernvak' in m'n profiel. (y) |
Gezien mijn leraren op dit moment: Biologie
Het leukste vak, zonder leraar: Economie. :) |
natuurkunde :)
|
geschiedenis en economie.
|
Citaat:
|
biologie
|
Is een kernvak een vak waarin je examen doet?
Geschiedenis dan:) En Latijn vind ik ook erg leuk, maar die staat er niet bij. |
Ik heb op Duits gestemd, maar aardrijkskunde en Nederlands vind ik kook heel leuk! (y) :)
|
Citaat:
|
Moeilijk.
De dingen die mij interesseren vallen in het vak gebied natuurkunde maar dat is op school saai. scheikunde is ook wel leuk geschiedenis ook erg leuk alleen heb ik niet meer. Denk dat ik maar voor biologie kies. |
Biologie & Geschiedenis. Met kort daarachter Scheikunde en Grieks.
|
Engels dan maar, omdat het belachelijk simpel is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Economie.
|
Wiskunde
Natuurkunde is ook wel erg interessant hoor... maar vind ik wat moeilijker :p . Als ik daar nog wat beter les in zou krijgen, en het iets interessanter gegeven zou worden, zou ik dat misschien leuker vinden. |
economie
|
Toen ik op de middelbare school zat vond ik over 5 jaar heen genomen Wiskunde het leukst :)
En dan vooral Wiskunde A :bloos: (maja dat was gemakkelijk...) Daarna Frans, Economie II en Nederlands. Maar Wiskunde vond ik dus het leukst. :) |
Ik heb mezelf even in een timeportal naar vorig jaar gestopt en op Scheikunde gestemd.
|
geschiedenis:)
er is bijna geen onderwerp waarvan ik daarbij kan bedenken dat me niet boeit. de leraar verteld alles zo leuk en interessant dat ik het gewoon een super vak vind. |
Citaat:
|
wiskunde :)
maar ik had net zo goed op scheikunde, muziek, natuurkunde of frans kunnen stemmen :) |
Engels, Frans & Geschiedenis .... en Tekenen maar dat staat er niet bij :(
|
Natuurkunde, komt misschien door de leraar.
|
Citaat:
Ik vind wiskunde ook belachelijk simpel, maar ik snap best dat er tig anderen zijn die er wél moeite mee hebben. Snap je? :) |
Geschiedenis.
Maar eigenlijk CKV 3. Hoewel... ik vind Frans en Engels ook erg leuk. |
Engels, Frans, Duits en geschiedenis, maar als ik moet kiezen stem ik op Frans :)
|
scheikunde zeker, al moet ik dan eigenlijk wel een leraar hebben die er fatsoenlijk les in kan geven.
|
Literatuur, maar die staat er niet bij.
Doe dan maar Geschiedenis. |
Muziek
|
Citaat:
|
Waar staat muziek?
|
Ik heb Engels gestemd, omdat CKV2 er niet bij stond (wat wel een kernvak is, als biologie (wél genoemd in de poll) dat ook is..)
|
Citaat:
|
Nederlands
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |