![]() |
Vrouw
Ze heeft geen naam :) En aangezien ik geen upload site meer weet, geef ik de link naar mijn side7 account maar ff.
Oeh, beware, blote vrouw. Met doek, goed, maar die is doorschijnend. o_O http://www.side7.com/cgi-bin/S7SDB/D....pl?INO=150422 (en :eek: , geen anime!! :eek: ) |
Netjes, cool getekend :)
Pas maar op dat je hem niet terugvind op een of andere cartoonpron-site :p hehe |
Idd netjes & mooi getekend.. Heb je die andere tekeningen ook gemaakt?
|
:eek: Mn zusje zit naast me en we zaten allebei: "WOW!! Wat mooi!!" :D
|
kruisje
|
Citaat:
En ja, alles zelf getekend -_o |
de onderkant vanaf de 'navel' vin ik pers. minder :)
maar rest is :cool:!! |
Zeer koel (y)
Ingescand of getekend met zo'n tekenpanel-achtig iets? :) |
Gescand, naar photoshop gegooid, lijntjes donkerder gemaakt en gekleurd met graphic pen :)
|
Mwoa, geen manga, je ziet het toch wel een beetje hoor ;) Voornamelijk in de vorm van de hoofd en de verhoudingen, maar dat doet er niet toe, tziet er wel cool uit, petje af :)
|
Citaat:
|
Citaat:
rechterheup is niet zo duidelijk+streepje de hand(=einde van de vingers)kan beter :) dat id'tje.. |
wel leuk maar niet veel bijzonders.
is ze trouwens dichtgegegroeit van onder? |
Citaat:
|
ik vind alleen de glans in het haar een beetje te vaag (en dan bedoel ik niet raar vaag maar vaag vaag ;) ) voor de rest is ie vet mooi :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de schaduwen zijn echt doop
|
heel mooi getekend, mooie ogen (al is de rechtste misschien wat te groot?) en die schaduwen zijn ook knap gedaan
zelfportret? :p ;) |
:eek: moooooi!
|
Citaat:
Zelfportret? Nope, ik ben zo bleek als een... weet ik veel, vis of zo :p En ik ben niet blond. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |