![]() |
belastinggeld
Kort vraagje: Wanneer beginnen ze met het terugstorten van je belastinggeld wanneer je je opgave vóór 1 april hebt opgegeven? Ik kan het me niet meer herinneren van voorgaande jaren...
|
Dat moet nu zo langzamerhand toch wel eens komen. Het gaat wel gespreid, en niet in een keer. Het kan zijn dat je dus later geld krijgt dan iemand anders, omdat ze zoveel betalingen tegelijk niet kunnen verwerken.
|
Ja dat weet ik... Maar er is een doeleinde waar dat geld naartoe gaat zeg maar daarom wil ik het weten :) Maar het zal dus afwachten worden.
|
Ik heb mijn aangifte gedaan meteen toen ik mijn jaaropgaaf kreeg. De betreffende €30,00 is vandaag teruggestort :)
EDIT: Ik heb gisteren een brief gekregen waarin stond dat ik het bedrag terug zou krijgen. Heb je die al gehad? En is het al bij ze bekend op welk rekeningnummer ze het moeten storten? |
Dat van mij is ook nog niet binnen, ik zal wel weer onderop op de stapel liggen (n)
|
En wanneer kun je het verwachten als je na 1 april dat formulier hebt opgestuurd?
|
Dat van mij is ook nog niet binnen, andere jaren had ik t al.. maar ik was nu ook vlak voor 1 april, dat zal ook wel schelen, ze zullen rond die tijd wel nog heel veel aanvragen binnenkrijgen.
Ik wacht rustig af.. |
ik heb de brief vorige week gehad, ik wacht nu nog op het geld. Ik denk dat het binnen een paar dagen komt want mn ouders hebben het al wel gehad.
|
als je bij het tj biljet al je loonheffing hebt ingevuld, krijg je dan ook alles terug? want mij is het niet duidelijk geworden of ik alles of maar een deel terug krijg.
en ik wacht met ongeduld op mn brief :( |
Vorig jaar heb ik het op 13 mei ontvangen, nu nog steeds niets gehoord. Het zal wel goedkomen, maar het toch is het vervelend dat je geen bevestiging oid. hebt.
|
Gisteren heb ik de aanslag ontvangen, zal je laten weten wanneer het binnen is (tenzij ik dat vergeet natuurlijk).
|
ik heb afgelopen donderdag mijn aanslag EN de belastingteruggave gehad (ja wazig he) maar ik had het al begin februari geloof ik verstuurd.
|
ik was daar ook nieuwsgierig na, volgens mij is het nog niet gestort (heb de brief ook nog niet gehad)
|
Nog steeds niets gehoord (n)
|
Vorige week bericht gekregen dat ik voorlopig een bedrag terug kreeg, en dat iemand m'n aangifte ging controleren. Vandaag ontving ik het geld op m'n rekening :)
|
Heb het binnen, tegelijk met mijn ouders. Wellicht doen ze per postcode-gebied?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmz :| Ik krijg volgens de berekening van een kennis van ons niets terug :| Terwijl ik toch wel ongeveer 1500 euro netto heb verdiend vorig jaar :| kan dat kloppen? Tot nu toe kreeg ik ieder jaar wat terug, ook al was het maar 20 euro.
|
Ik heb het gehad :)
woensdag de brief, donderdag het geld. |
Citaat:
Wel al vroeg, eind Maart begin April had ik het al binnen. Normaal krijg je het gewoon na je vakantie geld, ergens in Mei, Juni of July. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb afgelopen week een brief gehad dat het fout was gegaan en dat ik over een paar weken een nieuwe voorlopige aanslag krijg oid. Hopelijk is ie dan wel goed (en hopelijk niet weer te veel ed). |
ik heb gelijk toen ik mijn jaaropgaaf kreeg, mijn tj formulier aangevraagd, ingevult en weer weg gedaan. Ik heb nog steeds niks gestort gekregen.
Als je het voor 1 april instuurde, kreeg je dan niet voor 1 juni je geld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mwa ik kan het geld op dit moment gewoon goed gebruiken enzo
|
Ik heb mijn aangifte na 1 april ingestuurd, en ik heb het vandaag gestort gekregen. Weer 150 euro rijker (Y)
|
Als je belt kunnen ze zien wanneer je formulier is binnengekomen en dan kunnen ze een schatting geven van wanneer het gestort wordt. Ze waren afgelopen maand bezig met maart geloof ik, toen is mijn formulier ook binnen gekomen en ik heb het deze week gestort gekregen. (y)
|
Kan je nog steeds aangifte doen? Mijn vader wilde het per se voor me doen alleen DOET hij het gewoon niet :mad: dus nu wil ik het zelf doen (als het nog kan).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voorlopige aanslag is binnen,
jammer dat er niks van klopt.. bezwaar maken dan maar (n) |
Citaat:
|
Ik heb het binnen :cool: and it makes me happy :D
|
ja ik had het ook binnen.
Dus ik blij, houd een deel op mijn rekening want die was nagenoeg leeg. Van een deel plaatjes besteld en betaald. EN de rest naar mijn spaarrekening. Dus ik wil net pinnen. Lukt dat niet, kijk ik naar mijn saldo bij de pin automaat. Sta ik gewoon in de min. Hebben ze alles om 1 of andere vage reden af geschreven. :mad: |
Nog niet binnen :mad:
|
Citaat:
Ik ben echt een rijke stinkerd geworden en heb big spending gedaan afgelopen twee week (Y). Ik vind het wel relaxt zo een spaarpotje van de belastingdienst, anders had ik het geld in de loop van het jaar toch uitgegeven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |