![]() |
Diepvries pizza
Morgen ga ik pizza eten, normaal maak ik die altijd zelf, maar omdat ik er nu geen tijd voor heb ga ik dus maar eens zo'n kant en klaar dingetje halen uit de diepvries.
Nu is mijn vraag: Doen jullie dat ook wel eens? en welk merk/soort pizza is dan het lekkerst volgens jullie? P.s. Zet er ook even de prijs bij (ongeveer) wat hij kost :) |
Ik eet meestal diepvries pizza. Dan neem ik meestal die van Dr. Oetker Big american Hawaii, das met een dikke bodem. Die kost 3 of 4 euro...?
|
PIZZA CROSA MILANESE
vegetarisch, maar alles van crossa is lekker het is van mora, maar dat maakt het niet minder lekker maar hier was al eens een topic over, moet je ff searchen |
ik vind diepvriespizza heel anders dan zelfgemaakte pizza, maar wel ongeveer even lekker :p ik neem meestal die met mozarella en groenten van ah biologisch (die is koud de volgende dag ook erg lekker trouwens :))
|
Als ik een diepvriespizza haal, haal meestal een pizza Funghi van Dr. Oetker (oid) of zo'n doosje met vier van die kleine pizza'tjes van Mora. De prijs zou ik niet weten.
|
Zo'n hele dikke big american. De chicken barbeque is mijn favoriet!
|
t liefst big american 4 cheese (moet je wel van kaas houden natuurlijk ;))
|
Nooit huismerk pizza's kopen, is ronduit smaakloos en soms ook per kilo duurder dan merkpizza. Ik zou idd voor oetker gaan of big american, vroeger waren er ook van die iglo's (erg lekker) maar die zie ik niet meer...
|
Ristorante tonno (y) Salamiversie is ook goed te doen.
En ik gooi soieso altijd de helft in de ijskast voor de volgende dag, kouwe pizza vind ik zelfs nog lekkerder dan gewoon warm haha. |
De meeste Ristorantes van Dr. Oetker.
|
Ja, als ik pizza eet, is het meestal diepvriespizza ja. :)
Meestal eet ik doen dikke "Big Americans" kaaspizza. :cool: Voor mij een gewone kaaspizza dus of Milanesa, met tomaat en kaas of zo... niet te veel poespas erop en zo, gewoon veel lekker/tomaat is voldoende voor een lekkere pizza. ;) Of een salamipizza of shoarmapizza is ook lekker. :) |
Citaat:
|
De lekkerste diepvriespizza vind ik die Mozarella Pizza van Ristorante (geloof ik). Die is dacht ik 1,95.
|
Citaat:
verder Ristorante van dr Oetker |
Citaat:
|
Dr. Oetker Ristorante pizza's (y)
|
Citaat:
|
Ik eet altijd diepvriespizza's.
Gewoon het huismerk meestal en dan gooi ik d'r zelf nog wat ham, kaas, tomaat, champignons en paprika op. |
Big Americains zou ik persoonlijk niet doen. Veeel te dikke bodem (n)
|
AH steenoven en dan die met cherrytomaatjes en mozarella
|
Ik vond de prijzen opzich meevallen.
Heb 2 ristorante pizza's gekocht, de salami en de 4 kazen. Hopelijk smaakt het zo goed als het klinkt :D |
Citaat:
Bij onze supermarkt hebben ze maar 2 ofzo zonder vlees. Meestal heb ik een mozzarellapizza van Ristorante :) |
had laats een hele lekkere van ristorante
pollo heette dat ding volgens mij zat kip,spinazie,mais en lekkere kaas op :o |
Citaat:
|
steenoven pizza's (y) maakt niet uit wat voor merk, edah, ah, bekende merken...
ze zijn allemaal lekker |
Ze zijn op, vond het eigenlijk reuze meevallen.
De salami was wat zout en de kazen pizza wat flauwig, maar zeker niet slecht! :D |
Op de een of ander manier vind ik de goedkope Mozarella pizza van de Liddl(in belgie) onweerstaanbaar lekker
Dr. Oetker Ristorante pizza's gaan er bij mij ook met veel plezier in. |
Geen idee.. had een paar dagen geleden een ontzettend lekkere.. maar heb de verpakking niet gezien.. nog maar even navragen :s
|
Heb net Dr.Oetker kaaspizza gehad, die was echt superlekker! :)
|
Vandaag voor het eerst pizza crossa milanese gehad, erg lekker moet ik zeggen (y)
|
jep, de bigamerican pizza's soms eigen merk andere keer van het merk zelf.
|
Ik eet altijd diepvriespizza, want we hebben een grote vriezer. De mozarella pizza's zijn vaak erg lekker, van Ristorante, maar zelfs die van de Aldi zijn best te eten. Van die American pizza's vind ik echt vies. :s (n) Soms eet ik ook wel andere, maar ik lus veel beleg niet, dus dan heb ik vaak niet veel keus. :p
|
Ah Huismerk en dan zelf beleggen met salami of geitenkaas of tonijn.
|
Iglo Big Pza Tandori. (y)
|
En de pizza crossa al tonno is ook lekker.
|
Ristorante van dr Oetker.
En dan voorla de Pollo! |
Dr. Oetker's Ristorante en dan de Mozarella versie!
Vooral de pesto is zooooo mega lekker :D:D:D |
Dr. Oetker's Ristorante salami om uit je bek te stinken maar wel LKKR!!
|
Dr oetker Ristorante pizza hawaï
|
Grappig dat iedereen Ristorante zo lekker vindt...
Ik vind dat werkelijk niet te eten, die bodem smaakt dus echt naar karton ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind die big americans juist vies, dat is een en al brood |
Die van de AH, steenoven pizza's ofzo:P En dan pizza Tonno (y) weet niet precies wat die kost..niet zo veel iig :)
|
iig dunne bodem (american pizzas: yuk :o) De allerlekkerste vind ik van ristorante de pollo (kip, spinazie, en knoflooksausje ofzo), maar volgens mij kan je het beste zelf even gaan kijken, want het lijkt mij dat iedereen iets anders lekker vindt..
|
Citaat:
|
AH huismerk kaaspizza en dan zelf extra kaas en ham erop.
Pizza zelf kost 1,99 1 x dr. oetker pizza gegeten en me vriend en ik waren toen beide ziek daarna (was met oud en nieuw) nooit meer dus.. |
Citaat:
mijn favorieten: de mora pizza crossa venetiana en de BIG PZA Tandoori van Iglo/Mora (toch?) verder vind ik eigenlijk alle pizza;s wel lekker. maar aub niet 4kazen of vis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de salami pizza van de aldi wel erg lekker eigelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |