![]() |
Wat is jouw Lievelingskleur en WAAROM? :D
Mijn lievelingskleur is groen, want gras is ook groen en gras ruikt lekker :o
|
geel, forumgeel zelfs eigenlijk, al sinds zo lang ik me kan herinneren. Mijn babykamertje had forumgele gordijnen en mijn beddengoed en commode-matrasje-overtrek waren ook forumgeel.
Oh en ik vind het mooi omdat, ehm, nouja gewoon, omdat ik het mooi vindt :confused: ik word blij van geel, en ik word rustig van geel, en ik word actief van geel. Maar dat word ik vooral doordat ik het mooi vind, denk ik :) |
Ik heb niet één lievelingskleur, maar laten we zeggen dat ik turquoise heel mooi vind :) En licht roze :) En licht geel :) Waarom? 't Zijn rustige kleuren, ze doen me aan zomer denken. En aan fijne muziek.
|
Groen, wordt ik namelijk vrolijk van :cool:
|
Citaat:
Offtopic: Ik word wél vrolijk :P |
Oh en geel vind ik ook leuk, omdat wij altijd een vogel hadden die knalgeel was, en ik was helemaal verliefd op dat beest!
:D |
Blauw, de kleur van de zee blablabla.
|
groen, dat is mooi en staat mooi
|
Blauw, rustgevend.
|
fel geel
en fel blauw |
Paars en rood. En waarom weet ik nu even niet.
Maar ik kom net van een gesprek waarin ik een half uur over kleuren heb zitten praten, dus op dit moment komt er ook niks zinnigs meer uit over kleuren. |
Mijn lievelingskleur is elke dag anders. Meestal ligt het eraan wat ik doe of hoe ik me voel ofzo. :confused:
|
mijn lievelingskleur is rood in combinatie met zwart en waarom? tsja, ik droeg altijd al rood en zwart kwam daarbij en het is gewoon een perfecte combinatie; rood voor de vrolijkheid en zwart voor de minder vrolijkheid.
|
ik heb geen lievelingskleur
|
Rood: het is fel en vamperig
Geel: een zomerkleur, ik word er happy van :) |
rood (y)
|
Citaat:
|
Geel: doet me denken aan het forum
Groen en rood: die combinatie staat me wel aan Zwart: diepzwart... Dat is gewoon prachtig. Heelal en zo. |
Zwart.
|
Blauw want dat is de kleur van smurfin en ik kan me erg met haar identificeren. :)
|
Zwart en wit mix, alhoewel het geen 'echte' kleuren zijn.
En helder hemelblauw/limegroen. |
Lievelingskleuren is voor homo's.
|
Paars
Omdat dat de warme en koude kleur door elkaar is. |
Sinds jaar en dag rood denk ik. Gewoon, rood past bij mij, fel, hard, druk. Mijn haar is/was ook knalrood. Heel veel dingen in mijn kamer. Sja, kweenie.
Hoewel ik heel lichtblauw en mintgroen ook ontzettend mooi vind. |
Citaat:
|
Svart!
uyteraerdt. en dit topic is al veel te fucking vaak geweest (n) |
Blauw, geen idee waarom
|
Citaat:
|
Geel, altijd al geweest.
|
Zwart.... Euh omdat ik vroeger al kleintje bij het vrije tekenen altijd die kleur nam om mijn hele blad mee vol te maken.
|
Rood
geen idee waarom |
Aubergine.. omdat dat heel mooi op mijn muur staat.
|
grasgroen, gewoon omdat..
|
Geel, Groen
|
Rood.
Gewoon omdat ik dat een mooie kleur vind, maar ook omdat ik het automatisch asocieer met warmte en liefde. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel... :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:s Nee, toch maar niet. |
Citaat:
het verschil tussen de vrucht aubergine en de kleur aubergine is toch best groot :D edit: voilá, de kleur aubergine http://www.bearycheap.com/ezimerchan.../aubergine.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
En waar denk je dat het woord voor de kleur aubergine vandaan komt? Juist. |
Nou.. het plaatje wat jij postte was eerder zwart dan aubergine.
Je voelt je gewoon beledigd:p |
Citaat:
Echt wel :o |
Citaat:
ik wist het. |
Rood, omdat:
- Een van de kleuren van Maastricht - Een van de clubkleuren van MVV - Kleur van de liefde - En ja... gewoon mooi. :) |
lichtblauw, omdat het KALM is
WANT IEDERE KUTMONGOOL IS ALTIJD AL ZO DRUK :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |