![]() |
Handig: kant en klare examenstunt...
Ik had bij ons op school de examenstunt georganiseerd, die inhield dat we de school gingen vullen met ballonnen. Nu is dit grotendeels ook gebeurd, maar we hebben nog erg veel ballonnen over (zeg maar meer dan de helft... :s ) en vinden dit een beetje zonde van ons geld...
Als er bij jou op school dus nog niks georganiseerd wordt en het lijkt je makkelijk in één keer zoveel ballonnen van ons over te nemen kan je me pm-en. :) Bij ons was de stunt in ieder geval geslaagd dus (y) |
Wat is er leuk aan het vullen van de school met ballonnen? :s
|
dat ze er zeg maar niet meer door kunnen...
wij hadden eerst alle tafels uit de lokalen in de gang gezet, en daarbovenop ballonnen. de hele school kreeg die dag vrij omdat het opgeruimd moest worden :D |
Ik weet niet. Wij doen helemaal niks...Ik vroeg vanmorgen aan de leraar natuurkunde: Doet deze school aan examenstunt? :confused: Wat zegt hij dan?: Ja Corinna wat is een examenstunt :eek:
Toen had ik iets van lama..... |
Dus je bied de ballonnen aan, dan past het beter op het Vraag & Aanbod forum. :)
|
wij ebben morge de stunt dus das een beetje laat :p
|
Niet voor een examenstunt maar voor iets anders wil ik ze misschien wel.
Hoeveel ballonnen zijn het (ongeveer?), kleuren? Wat is je richtprijs? |
Hoe zul je zo'n grote hoeveelheid gevulde balonnen ophalen?? Vrachtauto huren is nogal duur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bedoelt dus gewoon dat je ballonnen verkoopt :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|