![]() |
Golf, wat vind je ervan?
Ik heb alvast voor mn verjaardag van mn ouders een cursus golf gekregen... Nu ben ik heel erg benieuwd wat jullie van de sport vinden en hoe vaak mensen hier gaan golfen (de mensen die een GVB hebben dan) en waar (tips voor mooie golfbanen zouden erg fijn zijn, voor zo gauw ik mn GVB heb).
liefs, hanne |
ik golf zelf niet maar er is een hele mooie baan in Voorthuizen
http://www.edda-huzid.nl/ er zijn ook kennissen van mij heen geweest zij vonden het top! succes verders! liefs michelle |
Een duffe sport, het wandelen van de ene naar de andere plek is de zwaarste inspanning van de hele sport, als ik een eigen definitie van het woord sport zou maken zou golf er niet onder vallen. :)
|
Supersport, 'k golf al vanaf m'n tiende, en echt niet omdat ik van m'n ouders moest ofzow..
Het is wel jammer dat alle leuke dingen voor de jeugd op zondag zijn, want dan mag ik niet (niet vanwege kerk ofzo). Ook is het jammer dat er weinig leeftijdsgenoten zijn, zodat je bijna altijd met je vader / moeder / broertje moet gaan. (in je uppie is nog minder) 't Sybrook is een superbaan. (Enschede) Veel plezier met golf! En.. het is absoluut geen duffe sport, het is wat je er zelf van maakt. Als alle leuke mensen blijven denken dat het duf is, blijft het dat ook wel! Maar als er nu eens allemaal jonge, leuke, vlotte mensen een golfbaan "op z'n kop gaan zetten" dan wordt het wel wat! en gaan alle vooroordelen van bvb klasgenoten ook eens weg! |
heb ook al een paar x gegolf op het 't sybrook in enschede en ik vond het echt UBER leuk om te doen
maar goed tis een dure sport en mijn ouders zijn niet echt rijk maar ik ga waarschijnlijk toch mijn gvb halen op een golfbaan in duitsland waar het allemaal net wat goedkoper is.. :D |
Gisteren ben ik even wezen oefenen op de plaatselijke drive-range en op een gedeelte waar je kan oefenen met putten. Het was enorm leuk! Het viel me enorm mee dat ik de balletjes over de 100 meter heen sloeg en kijk nu dan ook echt uit naar mn eerste les komende zondag om 9 uur :D
|
Citaat:
|
Op welke baan dan? :)
|
Citaat:
|
Ik heb het nog nooit gedaan, buiten minigolven dan hé. Toevallig vroeg er iemand me afgelopen week of ik niet de interesse had om het eens een keertje te gaan doen. We konden ergens gaan spelen, met uitleg enzo voor een veel goedkoper bedrag als normaal. Maar ik ga er niet op in. Lijkt me veel te moeilijk! Ik hou het wel gewoon op golf op de computer ;)
Dus wat vind ik er van? Het lijkt me niet echt simpel, iets wat je in 1-2-3 onder de knie hebt. Het is ook niet de sport waar ik bij stop en blijf kijken als het op TV is. |
Citaat:
|
weet je wat pas echt leuk golfen is:D
Boerengolf :cool: www.boerengolf.nl kijk voor mooie golfbanen :p |
omg, ja in die weilanden :eek: echt te erg
|
past wel bij mij is omdat ik in de toekomst zat geld heb ;) maar voetbal = NAC Breda mother f~ckers :p
|
1x gedaan. Best wel leuk.
|
Vind het leuk, als ik er tijd voor zou hebben zou ik wel regelmatig gaan golfen (Y)
|
lijkt me mooie en rustgevende sport, alleen denk ik dat je bv met 17 al te oud betn om er mee te beginnen, als je tenminste op aardig niveua wilt uitkomen
|
Citaat:
|
Golf is (y)
Heb een paar lessen gehad, maar uiteindelijk toch gestopt, nu heb ik daar wel een beetje spijt van, maar misschien begin ik er (samen met mijn broer) nog wel een keer aan. Mijn moeder is nu druk bezig met haar gvb examen te leren etc. en wat me wel opvalt is dat ze er wel echt ALLES voor doen om golf een exclusieve sport te houden, als je kijkt naar alle regeltjes die je moet kennen, de hele etiquette enz. Maar goed, golf is echt heel leuk en bovendien ook nog lekker buiten zijn (y) |
Mijn eerste les heb ik inmiddels gehad, was erg leuk ondanks dat we in de regen stonden. Vanavond ga ik nog eventjes oefenen op de drivinrange. Ik word met de dag enthousiaster over de sport :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |