![]() |
7 hoofdzonden
Ik ben op zoek naar stukjes tekst die met de 7 hoofdzonden te maken hebben.
Ik ga er vanuit dat jullie die niet zomaar kunnen opsommen :p , dus...: -hovaardigheid (oftewel trots) -gierigheid -onkuisheid -jaloezie -gulzigheid -gramschap (oftewel woede) -traagheid Danke sehr! |
Evil lurking around every corner Appearing adhering In the doubt of my mind's eye Doubt fills you up inside Drown emotion... Insanity Never for you or with you Only alone by myself In my search for divinity Is there no answers Is there no end All alone in my doubt Living in contrast of sin My walls surround me now All greeting ignored I put every once of energy In who I am So much failure I wish I could understand You're alone in a world You could never know Full pain and suffering Offered salvation Doubting your faith Has your life been one huge mistake Can you make amends Gotta save yourself before it's too late Conflictions of morals Take it out on others pain I gotta know, I gotta believe You wouldn't leave me In contrast of sin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn oproep is wel moeilijk blijkbaar.. Zo weinig replies :( |
R u kidding me van anouk (jaloezie?)
|
Neem een 50 cent patser lied, je ziet dat het al over gierigheid/gulzigheid/trots gaat. *Bling Bling*
|
George Harrison - 7 Deadly Sins
7 Seven deadly sins That's how the world begins Watch out when you step in For seven deadly sins Seven deadly sins That's when the fun begins (Seven deadly sins) (Sin number one) was when you left me (Sin number two) you said goodbye (Sin number three) was when you told me a little white lie Seven deadly sins Once it starts, it never ends (seven deadly sins) Watch out aroung the bend (seven deadly sins) A seven deadly sins (seven deadly sins) (Sin number four) was when you looked my way (Sin number five) was when you smiled (Sin number six) was when you let me stay Sin number seven was when you touched me and told me why Seven deadly sins So many rules to bend Time and time again Seven deadly sins Seven deadly sins (Seven deadly sins) (Seven deadly sins) (Seven deadly sins) Seven deadly sins That's how the world begins (seven deadly sins) Watch out when you step in (seven deadly sins) For seven deadly sins Seven (seven) seven (seven) seven (seven) seven (deadly sins) |
volgens mij is het lastiger een liedje te vinden met een txt die niet over 1 van die onderwerpen gaat
|
Citaat:
Bedankt :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |