![]() |
Stilte
Stilte
... stilte om me heen nergens is meer geluid het is verstompt door alles wat er is gebeurd niets zegt iets meer maar leeft in eeuwige rust tot het eind sprakeloos, alsof het niets heeft te zegge maar tog hoor je de woorden fluisterend langs je heen en meegenomen door de wind belandt je ergens waar je niet wilt zijn tog ben je er en word je overrompelt door het lawaai dat er om je heen langs je heen komt met de wind de wind waar jij vandaan kwam de stilte die overgaat in een schreeuw een schreeuw om te ontsnappen aan de wereld waar jij weer wilt zijn daar waar de stilte is en geen schreeuw te vinden want daar zat jij en wilde je niets horen omdat je reeds iets had gehoord -stilte- is wat jij hoorde en dat kan je niet loslaten tot je door de barriere komt die barriere die jou tegenhoud het geluid wat jij niet wil horen en wat dan op je afkomt als een tsunami van zee -stilte- is wat jij niet krijgt omdat je barriere verbreekt de barriere van de dood je leeft in een wereld van geluid een wereld vol leven en toch is het stil... |
Je moet echt heel erg aan je nederlands gaan denken. Het staat erg fout in een gedicht als er spellingfouten in staan: tog=toch. Check volgende keer je spelling, vooral dt en zo.
Zoals ik vaker zeg over gedichten, je schrijft niet gewoon je gedachten op. Een gedicht is méér dan alleen woorden en zinnen. Denk erover na, begin klein en simpel. Lappen tekst zonder enig ritme erin zijn -sorry- geen gedichten. |
Citaat:
en dan je laatste zin, er zijn mensen die het ritme wel kunnen vinden, en het geeft niet hoor, maar sommigen vinden dit wel een gedicht, dus ja, ik snap het van jou, maar niet iedereen hoeft het leuk te vinden;) |
Als je jezelf erin kunt uiten is dat ok, toch=).
|
Jij snapt het:D:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |