![]() |
Morning After
Laatst pil vergeten op ongeveer dag 12 van cyclus. Morning after gehaald, want er was wat gebeurd.
Nu is het stopweek, dinsdagmiddag laatste genomen, en ik wacht op ongesteldheid en ben zeer gestresst:(:(:(. Iemand een geruststellend woordje? Of een waarschuwing? Ik moest het even ergens kwijt. |
effe wachten... nog effe wachten.......... en ja. dan dus.
dr is geen reden voor paniek nu, dus probeer maar ff rustig aan te doen... |
je hebt de morningafter pil genomen dus er is hoogstwaarschijnlijk niks aan de hand. je menstruatie kan ook uitblijven doordat je je druk maakt erom.
|
Gewoon relax! t komt allemaal vanzelf, is vast niets aan de hand :)
|
dinsdag? het is nu donderdag..
bij mij duurt het standaart 3 dgn in de stopweek voor dat ik ongesteld word! komt wel goed! |
Citaat:
|
Ahh dit helpt. Dank jullie!!
|
Bovendien kan de Morning Afterpil er voor zorgen dat je menstruatie wat ontregeld is door de grote hoeveelheid hormonen die je binnenkrijgt.
|
Als ik de pil een dag vergeten ben en ik kom er de volgende ochtend achter, slik ik hem gewoon dan. Volgens het boekje bij mijn pil kan dat geen kwaad. Ook niet als je geslachtsgemeenschap hebt gehad :confused: Ik ben daardoor ook nooit zwanger geraakt ofzo.
|
Citaat:
|
Vooral niet beginnen panikeren, door ermee in je hoofd te zitten kan je menstruatie ook wegblijven, dus gewoon relaxen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ligt er ook weer aan welke week enzo. En misschien heb je verder wel gewoon geluk gehad ;) |
Een waarschuwing heb ik wel: de pil niet meer vergeten! Als je groot genoeg bent voor seks, ben je daar toch ook verstandig genoeg voor.
:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |