![]() |
Schooldisco muzieklijst
Ik zit op school in de leerlingenraad en we organiseren op het moment een schoolfeest voor 10 juni..... ik moet een lijst van populaire liedjes maken waar je op kunt dansen en waar dus een beetje beat inzit, er zitten veel mensen die van r&b houden op school... ik heb al een lijst met liedjes maar dat is nog niet genoeg.. heeft iemand misschien nog een paar leuke liedjes in gedachte? (hoeft geen nieuwe muziek te zijn, als het maar aanslaat onder de standaard scholier :o)
|
Thank you for the music - ik dacht van ABBA
Die moet gewoon op een schoolfeest anders is het niet geslaagt |
dan mag je de grease medley ook niet vergeten... nee maar ff serieus, pak wat van mario, usher, alicia keys, jlo enz bij elkaar en dan is je avondje wel goed gevult als ze daar van houden bij jou op school
|
Slayer - Angel of Death zit wel een lekkere beat in
(voor iemand anders hem maakt :o) anyhoe, ontopic: Outkast heeft wel lekkere muziek (imo vooral heya!). Tja, voor een fijne beat moet je gewoon wat kijken naar die hiphoprap spul. Nelly, 50 Cent, Black Eyed Peas etc. |
The Berzerker gebruikt pas lekkere beats.
|
beetje trance ala tiesto valt ook wel goed bij de meeste scholieren.
|
De hele Top 40 dan ben je er wel zo´n beetje. Als dat niet genoeg is dan kijk je naar de Top 40 van een maand geleden en doe je daar de helft van bij.
|
Ja, maar veel liedjes uit de top 40 zijn niet lekker op te swingen. Zoals guus meeuwis en alle gerapte liedjes met weinig melodie :o
|
ik ken vrij weinig R&B, maar geschikt voor een schoolfeestje lijken mij:
Houston, Chingy, Mase, Akon, Fabolous, Lil Jon, Eastside Boyz, Relax, J-Kwon, J-Weav. |
Citaat:
|
SLAYER LOL LOL LOL
l |
Citaat:
|
Y.M.C.A - Village people
Kabouterdans :p Whake me up before you go go - Wham Beetje de klassiekers... die kent iedereen wel.. Niet echt geweldige muziek nee:P maar t slaat wel aan.. |
nasum - restrained from the truth
|
Chain Of St.....
|
paradise by the dashboardlights zowieso (y)
en voor de rest gewoon de top 40 inderdaad, daar zit altijd wel wat tussen wat iedereen wel kan waarderen. |
buiten de top40 van nu:
tarkan - simarik :cool::D run dmc - its like that voor een 80's disco sfeertje: king - love & pride jackson five - blame it on the boogie michael jackson - dont stop till you get enough |
dwarves - fuck you up and get high, zalige beat.
|
Citaat:
|
the Unseen?
|
was eerst op een schoolfeest voor de eerste klas (als begeleidster) en die man die draaide had niet eens de kabouterrdans of de grease-medley (altijd goed voor de sfeer)
paradise by the dashboardlight doet t ook altijd goed ;). |
Citaat:
|
Is de doelgroep van de kabouterdans de brugklas dan? Er gaat een wereld voor me open.
|
Citaat:
kijk, dát zijn de grappen. |
Citaat:
dat nummer is om te janken :( :( :( :( :( |
vsnares, voor die lekker beat ;)
|
Draai wat Fatboy Slim remixes ofzo.
|
toen ik in onderbouw sat ginge de meeste onder ons vooral voor het "schuifelen" dus doe ook wat slowtracks. Zoals sarah connor - from sarah with love. Saterday night fever kan ook wel grappig zijn als ze het kennen. Verder de skihut, met doe een stapje naar voren . op zich ook wel grappig.
|
Citaat:
|
Masonna obviously.
en Merzbow, Flying Testicle, Aube. Hell, doe gewoon alles van Alien8 Recordings (y) |
SLAYER
snap je.... want dat is helemaal geen top 40 band, maat thrash metal... DUS DAT KAN HELEMAAL NIET!!!!!!!!!!! :D :D :D :D lol lol lol |
zorg dat je NIET de standaard klote nummers zoals
Grease blues brothers Paradise by the dahboardlight op zet, maar bijvoorbeeld: status quo: whatever you want dat is 'n geweldig vrolijk nummer voor de rest: vermijd troep als 50cent, en galvanize, die worden te vaak gedraaid probeer es van een aantal artiesten niet de 'hits' te draaien, maar andere nummers... je zal merken dat die vaak beter zijn (Y) [ bijv. : push up van de freestylers: dat is hun slechtste nummer...] 50 cent is zowieso troep, die heeft geen BESTE nummer, alleen nummers die nog slechter zijn dan de andere....bij wijze van :P ] maargoed, ik dwaal af veel plezier enzo op 't feest, laat maar weten hoe 't was... |
Citaat:
|
Citaat:
want dat heb ik'n aantal keer meegemaakt...(N) dr zijn echt ongelofelijk veel goeie dansnummers die nooit in de top40 hebben gestaan, en die ook nog es veel beter zijn dan die 'commerciele meuk' maargoed tis allemaal wah (Y) |
Burzum.
Of Extince :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies, voor de standaard scholier hoef je echt niet aan te komen met een of ander hip liedje van een vage b kant ofzo, die willen gewoon de vrolijk liederen horen die ze al kennen en leuk vinden. Zoals de standaardliedjes van grease en weet ik wat dus.
|
Gewoon wat outkast, james brown, nerd enzo draaien, en dan niet altijd de overbekende nummers..
Maargoed, ik vermijd dit soort feesten bij mij op school vaak altijd, omdat het toch altijd uitloopt op muziek dat spontaan van het top40 bandje afkomt. |
Citaat:
|
als verrassing er eens wat alternatiefs tussen gooien. Iets van de Kaiser chiefs, Franz Ferdinand, Libertines en Interpol...das wel grappig (y)
|
Citaat:
Lama lekker los die lord of the depths. |
I wanna see a rainbow high in the sky
I wanna see you and me on a biiiird flying awaaay Then I hope to see you smile every night and daaay. \m/ |
omg ik ken nog een goeie1!1!!111
Graveland :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Basisschool rave party's :cool: |
Citaat:
En zelfs als ze 'm niet zouden kennen: het is tijd voor een happy harcore revival! |
Bij ons wordt er standaard iets van Grease en/of Village people gedraaid tussen de r&b en trance door. En de hele school lijkt zingt altijd Smells like teen spirit mee.
Bah. |
Citaat:
Jeugdsentiment :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |